fredag 1 februari 2008

Blatte, prata svenska för fan!!!

Tuben hem idag efter skiftet, var gott om plats men fick för mig att sätta mig mittemot en riktigt söt tjej i stort, mörkt, tjock hår,stora mörka ögon med ett par jättebröst som sprängde ut ur en liten tajt jacka ovanför en kort kjol med kasslernätbyxor. Nog inte alls som som Mohammed vill att muslimska kvinnor ska klä sig skulle jag tro?! OM hon nu var det dvs?!

Hennes flyktande blick stannade upp för en sekund så jag verkligen kunde spänna ögonen i henne, detta skulle väl eg föreställa en flört men har all förståelse om hon inte uppfattade så när jag sätt där stirrandes på henne utan att röra en min med mitt 3mm långa/korta hår....

Kort därefter drog hon snabbt upp sin mobil och började harkla på sitt språk, helt uppenbart att hon pratade om mig och de var knappast med något mysigt tonläge. Mycket blickar och skratt, tillslut blev jag irriterad för jag kände mig kränkt fast jag inte fattade ett enda ord av vad hon sade i sin mobil.

Efter samtalet pumpade min ilska i mig, stod inte ut, så jag försöker hålla inne aggressionerna i mig men frågade ändå så snällt jag kunde vad hon eg pratade om?
- Berättade för min kompis att de sitter en blyg söt kille med rakat hår framför mig.
WTF? fick tänka efter en stund innan jag fattade vad hon eg precis sa till och om mig, klantig som jag är och helt utan sjävlförtroende stammade jag fram att hon säkert sa något otrevligt om mig.

-NÄ jag tycker svenskar i rakat hår är jättesexiga!
Vet inte vad de står i Koranen men jag är rätt säker på att hennes pappa inte vill se mig i deras hem med mattor på väggarna, det hela slutade med att hon gick av ynka 3 stationer innan mig och frågade om jag ville ha hennes nr?

Stammade fram med hakan i golvet att ja....ja.....ja....jag gärna vill de..de...de...det!

Trodde att jag lärt mig något av mitt förra fördomsmisstag men ICKE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha...sjukaste sakerna som händer dig fan!
Tycker du får ta hem henne och sätta henne så koranen flyger i väggen! =)

Dr Cool sa...

Hade gärna gjort det, gärna lagt satsen i hennes farsas Koran så den boken hade klistrat igen för evigt!!!