fredag 15 februari 2008

Den perfekta "Alla hjärtans dag"

Morsan började yra en massa osammanhängade smörja igår, fattade inte alls va fan hon försökte säga. Tillslut blev jag så jävla trött på hennes kvinnliga glosor så jag frågade rakt ut va fan hon snackar om för jag fattar inte ett jävla dugg av de du försöker säga mig!

-Har du köpt något fint till någon söt tjej idag frågade hon med en djupt oroande blick?

WTF skulle jag gjort det för? Till vem dessutom? Tomtemor eller, tänkte jag.

Du förstår fortfarande inte vad jag menar misstänker jag sa hon med ett snett leende, idag är det nämnligen alla hjärtans dag min kära son. Farsans satt stolt bredvid med en mallig blick, han hade kommit ihåg det! Förmodligen i ren rädsla, morsan hade slaktat honom annars!

Fy fan vad jag är singel, hade inte en jävla aning att de var alla hjärtans dag....

Tog extra lång tid att somna igår, lite skrämd på olika håll i tanken. Insåg hur fruktansvärt singel jag var samtidigt som jag ändå hade ett dödshot hängades efter mig. Har iof blivit hotad till livet flera ggr i stridens hetta men inget jag någonsin känt mig besvärad av el tagit på allvar som detta jag fick häromdagen. Ångesten kröp upp längs magen och slutade lite mysigt i halsen så jag hade en härlig spykänsla ända tills jag tuppade av utmattad i sängen.

Den perfekta alla hjärtans dag, hoppas ALLA ni andra hade en bättre dag!!!

5 kommentarer:

I ett hus i en skog sa...

misery loves company! ;-)
Har läst en drös blogginlägg på samma tema, och mitt eget är inte mkt bättre.. he he...

Anonym sa...

Alla hjärtans dag är ett jävla löjligt påhitt för att sälja sin kvot rosor varje år.

Anonym sa...

Jag har ångest alla dagar på året...

Anonym sa...

Skön blogg....hell yeah.

Dr Cool sa...

Alla hjärtans dag är inget för mig uppenbarligen.

Ångest varje dag låter inte kul

Tack Ellinor, min blogg gillar dig oxå