torsdag 14 februari 2008

Jag har blivit hotad till döden !!!

Efter att mina polare pressat mig att svara på hennes sms gjorde jag det, hoppet om att se dessa stora bröst utan BH lockade för mycket.... Med tanke på vart hon satte nivån med sitt snuskiga sms körde jag vidare på det spåret!

Kort därefter ringer det ett privat nr till min mobil, fick en känsla att de var ett samtal jag inte borde ta. Svarar nästan aldrig på privata nr, ofta är det jobbet som desperat försöker ringa in en.

Var en man som kraxade på urusel svenska att jag skulla hålla mig ifrån *****. När jag sen frågade varför blev personen tokig och började gasta massa otrevliga ord misstänker jag på arabiska skulle jag tro. Dum som jag är kan jag aldrig hålla tyst, berättade skapt och tydligt att jag inte fattade hans jävla språk!!!

Efter en kort tids tystnad skriker han:
- Rör du min dotter kommer jag DÖDA dig!, fattar du din svennefitta!?

Istället för att lägga på som borde varit de bästa alt gormade jag tillbaka att de är mot svensk lag att hota folk till livet! Det var som att prata med en sten, han skrek bara högre tillbaka med sin harklande röst att han skiter i Sverige och deras jävla lagar!

Märkligt nog hörde jag mig själv säga att jag kommer backa, var lite i chock så jag kommer inte ihåg ordagrant vad jag sade men de slutade med att jag lovade att inte kontakta igen eller svara på någon kontakt från henne för vår bådas skull....

Inget kan få mig att kontakta henne eller hennes värld igen, snacka om förtryck!
WHAT THE FUCK....

2 kommentarer:

Anonym sa...

så tragiskt, hemskt, för jävligt.. *blir tokförbannad*
Stackars krakar som lever kvar på medeltiden, och stackars dig... ;-)
Stackars tjej me, så klart... :-/

Dr Cool sa...

ja sorgligt faktiskt men inte förvånande tyvärr