måndag 11 februari 2008

Fick ett snuskigt fylleSMS i helgen som hennes profet aldrig hade godkänt

Var inget snack om helgen från någon av polarna, chefen kom hastigt till mig i fre och frågade om jag kunde tänka mig ställa upp för laget i helgen. Va fan ska man säga när man blir klämd i ett hörn, sätter mig i en sjukt svår situation. Hatar att chefer har sånt jävla övertag, han vet mkt väl att jag inte håller igen när vi snackar för att de går men i större sammanhang har jag mer el mindre fått munkavel. Knappast högt i tak där som alla pratar så fint om
Slutade med att jag ställde upp men då ville jag veta vad som händer med invandraren som skadade sig i en maskin för några veckor sen. Givetvis ville han inte berätta detaljerat vad som hänt men med ett snett leende berättade han att "turkens" papper inte var i ordning....

Vet inte alls vad det betyder men han lär inte jobba mer här! När vi väl diskuterade frågade han om jag tagit ställning till utlandsjobb. Han tyckte Schweitz, fanns stor chans att få stanna kvar och få en ledande roll där. Aldrig i livet att jag flyttar från Sverige för alltid, världens bästa land! Finns inget land som är bättre än Sverige!!!

När jag bytte om efter mitt pass i lör hade jag fått ett sms av den storbystade tjejen från Iran som uppenbarligen hade skickat ett fyllesms. Fattade inte alls hur hon tänkte eller vad hon eg ville men de var inte ens nära rumsrent. Önskar hennes toktroende bror hade sett det!Hade inget bra svar att ge heller så jag sket i att svara, de ligger kvar i min mobil men jag har i nuläget ingen tanke på att svara henne!

Dock gillar jag att det blev lite inlägg i ämnet Islam, locket på brukar annars var melodin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad fan skrev hon då? sånt kan du fan inte bara lägga locket på!

Varför sa du inte att hon var från Iran!
Nu ska här impas!
berätta vad hon skrev så kan du fan svara på persiska sen!
Jag hjälper dig!

mer än halva inne!

/skåningen

Dr Cool sa...

Knappt rumsrent från de delar av världen hon kommer ifrån, iaf:

Du är en av de sexigaste svennar jag sett, vill slicka på din rakade skalle lika mkt som jag vill att du ska slicka min rakade fitta

Blev lagom paff att få detta från en muslimsk tjej, uppenbarligen är hon nog inte så troende själv.

Anonym sa...

Hahahha! fan va nice!

nej men iranska tjejer är inte det normalt sett.
Många av Iranierna som kommer till Sverige blir bara glada att slippa Islam och slöjor och allt vad det är.

så det förvånar mig inte.

Sen att brorsorna och farsorna lever kvar i svunnen tid är en annan sak.

klart som fan att du ska svara!

svarar du dessutom på persiska så har du iran-fitta till helgen =)

skriv såhär;

" Bad nist! Doost dari in pish nahadato emtahan konni? / rakade killen"

det betyder

”Inte illa =)! Vad säger du om att testa dina förslag i verkligheten? /rakade killen”


/skåningen

Anonym sa...

Hennes bror kanske är sotis, kan du inte ligga med honom ist?

Anonym sa...

wiki vet allt, ha ha..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hedersmord
notera: hedersmord är inget som förespråkas i koranen.

Dr Cool sa...

Varför händer de då så ofta muslimska tjejer???

Anonym sa...

läste du hela wiki-artikeln? det liger i mellanöstern-kulturen, men det är inte direkt kopplat till religionen ock koranen. jag vet inte mer än wik, och det intr mig inte särsk heller... men tycker bara d e fel att blanda ihop religionen med idiotiska kuturella grejer...

Dr Cool sa...

Wiki är knappast fakta! Där kan väl alla skriva in sin fakta?
Iaf, ett nytt inlägg nu och de lär itne bli mer om detta ämne i framtiden!!!!!!!!!!!!!!!! jag ger upp!