torsdag 31 januari 2008

Dom kan dra åt helvete

FAN blir så jävla lack!

Dessa kräk som springer omkring och delar ut gratistidningar, va fan är deras problem?
Vill jag läsa någon jävla tidning så tar jag den själv, så jävla lat är jag inte att jag ska få en hel bunt upptryck i mitt jävla ansikte bara för att jag råkar åka kollektivtrafik som oftast till jobbet.

Får dom mer betalt ju fler de lämnar ut eller vill dom bara jobbiga?
Imorse var fick jag hålla tillbaka, kände i hela min kropp att jag ville ge en dansk skalle till en som flåsa mig i nacken med sin jävla tidning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer helt och hållet!
låt mig vara för fan på morgonen!

Jag skiter i dig och din jävla tidning!!

som sgat, blir fan sugen på att skalla dem varje dag jag åker till jobb med!

Dr Cool sa...

Jobbar skift, dom är fan nästan lika jävliga kvällstid vissa dagar!

Funderar på att elda upp deras tidningsstånd