söndag 24 februari 2008

Hur gick min blinddejt ?????

Blev endel dryga sms om vad vi eg skulle göra på vår första dejt, hon var inne på fika eller bio. Själv ville jag gå på krog eller biljard på krogen. Fika blir intensivt stirande och krystat om man inte hittar gemensamma saker att snacka om. Bio är sämst, då lär man aldrig känna personen utan får sitta krystat tyst i 2h och tänka när de e läge att lägga en hand på låret eller ännu värre att INTE vilja göra det....

Slutade med att vi träffades på ett ställe som är ett mellanting till fik och pub, hon drack någon kaffevariant med en jättekaka. En riktig kaloribomb till kaka. Själv tog jag öl nr 5, hade druckit 4st innan för jag var så jävla nervös inför min första internetdejt. Hade bombat i mig ticktack så jag inte stank bira när jag träffade henne. Dock till ingen nytta för jag kände hur hon stank cigg i flabben på 2m avstånd vilket är sjukt avtändande! Iaf i nyktert tillstånd!

Sjukt nervös vad hon skulle tycka om mig, efter hennes snuskiga sms var jag ändå lite förtjust i hennes attityd och ville givetvis göra ett bra första intryck men ändå vara mig själv så jag kom nyrakad med mina ärriga knogar och slog på min charm.

Min dejt däremot verkade inte så intresserad av att vara charmig, hon var inte så snygg men de var ändå något porrigt med hennes leende. Förmodligen var de bara hennes sms jag hade i skallen som övertalade mig om att hon var porrigt på något sätt. Hon hade iaf klätt sig porrigt, kroppsligt var hon verkligen kramgo dvs betydligt grövre än min taniga kropp. Inget mig emot, idag är tjejer så jävla inne på att vara skelettsmala och de är äckligt!

De är just de kvinliga formerna förutom de väsentliga delarna som skiljer våra kroppar åt. En skelettkropp påminner bara om en undernärd, fattig, svag tjej som är osäker. JA jag är fördomsfull, har ni läst mina inlägg tidigare bör ni veta detta!

Dejten blev ganska seg, jag försökte verkligen vara trevlig även om detta är något jag har väldigt svårt för att vara. Hon snackade mest om andra killar och hur hon vill att en kille ska vara, fattar inte alls varför, för jag är vad jag är och jag har inga planer på att ändra mig! Inte ens för Tyra Banks!

Jag hade inte ens hunnit dricka min första öl eller rättare sagt min femte öl förän hon skulle på toa, det tog väldigt lång tid innan hon kom tillbaka men när hon väl gjorde det satte hon inte sig ned utan stog kvar vid bordet och glodde tomt på mig.

-Du är inte alls min typ, ärligt talat har du inget jag vill ha!

Givetvis sårade det även om jag aldrig sett personen förr, försökte övertala mig själv att inte bry mig eller visa att jag brydde mig när denna okända tjej säger detta. Har ju hänt tonvis med gånger på krogen, tackolov har jag var aspackad då och jag börjar förstå varför jag är så jävla full. De känner man inte hur ont de känns att bli nobbad, har man tur är man så full att minnet är bortblåst dagen efter.

Cred ska hon dock ha för att hon var ärlig även om jag hoppats i efterhand att hon skulle varit de på ett annat mer trevligt sätt men som gammal mobbare har jag ingen rätt att förvänta mig sånt! När hon sade detta tänkte jag psykiskt köra över henne verbalt men till vilken nytta?

Innan jag hann svara något alls hade hon redan vänt sig om och gått vidare. Kände mig som ett fån och jag skulle inte höra av mig till några polare förän någon timme senare och berätta om dejte. Samtidigt som jag skulle försöka glömma hennes ärliga nekande skulle jag även slå hål på någon timme så jag gjorde de enda jag tydligen är bra på. Dricka!

Satt ensam i ett hörn och hivade in bärs och drinkar, när klockan blivit rätt mycket och jag gjort ett stort hål i min plånbok ringde jag farsan och bad honom köra mig hem. Givetvis blev han orolig och kom på studs, han blev lättade att jag inte hade några fysiska skador som jag annars alltid får men han fattade att skadorna denna gång satt på insidan.

Dagen efter satt jag på internet och gjorde narr av alla och skrev tonvis med hatmail till olika tjejer i ren ilska som satt kvar i min själ.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Hoppas hon själv blir likadant behandlad nån gång... Så onödigt att vara otrevlig, finns fan ingen anledning till det!! Grr... Allt är väl tillräckligt svårt ändå...
DEt är inte konstigt att man mest känner sig cynisk... :-/

Dr Cool sa...

Nä de var hårda bud

Hon drog iaf inte ut på det och de lägger väl sig fortare när man är så ärlig!?

Anonym sa...

Vicken hora.

Dr Cool sa...

Hårda ord för en som är rak och ärlig, cred för det faktiskt!

Anonym sa...

ähh...hon var bara grining för att hon inte åt tre kakor utan bara en!

Säger som tidigare talare!
Vilken subba!

Dr Cool sa...

Japp och ändå känner jag att de var hennes förlust...