torsdag 7 februari 2008

Ett nytt muslimskt hedersmord om vi fortsätter ha kontakt?

Nä nu får det FAN räcka med dessa människor, igår skrev jag ett sms jag givetvis inte fick svar på. Bestämde mig för att ringa efter jobbet vilket iof var dumt för kl var rätt mycket. Efter mycket om och men svarar någon i hennes mobil. Dock var det knappast hennes lena röst utan en mörk bullrade röst som gastade något med en skrattretande brytning, fattade inte ett enda ord och frågade givetvis vad denna person försökte säga mig

Då fick jag smaka på österländsk förhandlingsteknik!

-Ringer du igen kommer jag döda dig!

Jaha tänkte jag, blev så jävla paff att jag sa utan att tänka efter såklart.

-Svarar du igen kommer jag döda dig!

Direkt efter fatta jag hur jävla dumt detta var, är väl bara en tidsfråga när mina föräldrar får se sin brevlåda sönderbombad. Tackolov har jag ett mobilkontaktkort, får inte vara dum så det kan bli problem att spåra mig. Givetvis lade personen på luren, förhoppningsvis blev han lite skraj men vi alla vet att det inte är så!

Fick ett sms senare att det var bäst om vi inte hade mer kontakt, att vi båda skulle vinna på detta så inget otrevligt händer! Vadå otrevligt? Som den stackars tjejen Fadime(RIP) som bara ville vara lycklig? Sen när fan blev det en fara för ens liv att ha kontakt mellan könen? Vi lever för fan på 2000talet, kan ju inte följa en bok som skrev för vääääääldigt länge sen!!! Inte mycket till val men va fan är det för samhälle vi lever och försöker blanda oss i ? Jag har iaf gett upp, har iaf fått tillbaka min stolthet när jag skrev tillbaka att de var mitt livs enklaste beslut.

WTF is wrong with people???

22 kommentarer:

Anonym sa...

Koranen är en farlig produkt, håll dig ifrån den världen!

Anonym sa...

Känns lite smårasistinlägg?

Dr Cool sa...

Rasist och intresserad av denna sandpärla, hur går det ihopa?

Anonym sa...

näe, tycker inte alls det är rasistiskt, det är ju isf du som blir utsatt för omvänd rasism... Religion är folkets opium.. F**k... Så jäää-la tråkigt och sjukt med dessa idiotiska koder och regler...
Lycka till i fortsättningen iaf. :-)

Anonym sa...

Det är coolt att vara rasist. I alla fall lite.

Anonym sa...

alltså, jag gillar dig. Du har ju humor på nåt bra sätt :)

Anonym sa...

alltså, jag gillar dig. Du har ju humor på nåt bra sätt :)

Dr Cool sa...

Vet inte om de e coolt att vara rasist men de är iaf inne att vara smygrasist.

ja jag har humor, de är därför jag är en sopa men jag gillar dig oxå

Anonym sa...

Islam är som en svulst på hela västvärlden!
Det är fan dags att göra någonting åt det.

Dr Cool sa...

Borde kanske skriva en blogg om religion, lär skapa åsikter. Tyvärr lär jag väl få en bomb under sängkudden....

Anonym sa...

ingenting är fan enkelt.
jag fick sms:et
"be careful what you wish for"
FETDISS!
Jag är tydligen lika intressant som en lyktstolpe, motsv.
Whatever...
Och hur jävla intressant är det att skriva det här..?
HA HA! Bara för att jag kan, även om kommentaren först ska skickas på granskning... he he... (Vi får väl se..?)

Anonym sa...

Ville bara säga att hedersmord inte har något med Islam att göra, det är kulturellt och det finns inget stöd för det i Koranen. Du borde kanske skaffa lite information innan du utalar dig.

Dr Cool sa...

Vilken annan religion gör hedersmord? Möjligt att jag har dålig koll på Islam men upplys mig gärna!

Dr Cool sa...

tjejen// Märkligt snubbe. DU är def mer int än en lyktstolpe i min bok iaf !

Anonym sa...

Tack! :-D
Precis vad jag behövde läsa innan läggdax, efter en riktigt dötrist fest UTAN tröste-dricka... ;-)

Dr Cool sa...

tjejen // Hur slutade kvällen?

Anonym sa...

kk...

Dr Cool sa...

KK...som i knullkompis?

Anonym sa...

mm...

Dr Cool sa...

Men då gick väl din helg som du önskade?

Anonym sa...

om man säger så här, jag fick ett litet tröstpris iaf.. ;-P

Dr Cool sa...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha ;) Jag önskar jag kunde säga det samma...

Maskinen har stannat idag av ngn anledning så jag tar det väldigt lugnt nu