måndag 4 februari 2008

Könsspelet suger musten ur orken

Helvete oxå, har jag redan gjort bort mig efter ett enda jävla sms?!

Igår samlade jag mod till att skicka ett sms, har ju ändå fått nr av henne så hon måste ändå vilja att jag kontaktar henne på något sätt. Är sjukt orutinerad när det gäller kontakt med tjejer, hade säkert inte ens rett ut ett samtal med en hora. Igår skickade jag iaf ett sms, sms är lätt de bästa för då har man ändå tagit kontakten men slipper ett ev jobbigt samtal som rinner ut i en pinsam tystnad.
knappade in

"Tjena sandpärlan, föredrar du Tee eller kaffe i mitt sällskap ;) ?"

Vet inte varför jag skrev tee med stor bokstav, vet inte heller varför jag tryckte in en smiliesymbol som jag eg hatar mer än allt annat! Var jag för på? Uppfattas jag som rasist för jag skrev sandpärla till en arabisk tjej? Är detta spelet mellan könen att jag skriver först efter någon dag och ska hållas innan hon skriver något tillbaka eller har jag redan skitet i de blå skåpet?

Varför ska de vara så jävla svårt? Finns det ens vettiga tips på hur man ska betee sig i detta jävla könsspel eller är det bara ett sätt för kvinnor att visa sin makt tackvare sina bröst?

19 kommentarer:

Anonym sa...

För helvete!!!
du kan ju fan inte börja en mening med tjena sandpärlan!

Inte mkt jag vet här i livet men hur man ska ragga upp en brud vet jag iaf.

Dessutom tror jag att det blir lite för på att bara föreslå te eller kaffe direkt.


Jag kanske har fel och hon svarar dig men jag är tveksam.

Du borde fan bara skickat något i stil med att du var impad att hon var så ärlig mot dig på tunnelbanan/tåget...

bara ett enkelt sms utan krisuduller.
Sen kan du gå vidare och bjuda ut henne.

Dr Cool sa...

FAN de skulle du sagt tidigare ;)

Är det försent att ändra el ta tillbaka något?

Än mer viktigt, går de att rädda upp? såfall, HUR???

Dr Cool sa...

Sandpärlan tycker jag låter ganska fint men jag litar knappast på mitt eget omdömme!

Anonym sa...

Jo sandpärlan är väl helt ok om du känner bruden eller bara vill fula dig lite..

Det är klart det är ett spel från hennes sida att inte svara på ett tag.

om det går att rädda? hmm..
Jo dte gör det nog..
Såg att du skickade ditt sms till henne igår..och inte fått svar än antar jag?

vänta till ikväll eller ngt och har hon inte svarat än så kan du ju lika gärna skicka ett sms till där du säger;

"ville bara säga att jag alltid blir lika impad av tjejer som vågar ta för sig =) hoppas allt är bra! /rakade killen på tåget"

Med ett sånt sms kan du fan inte misslyckas och glöm inte att smileys är din vän oavsett vad du tror..

Jag hoppas att du satte någon signatur efter ditt sms så att det inte var som i texten?

good luck!

Dr Cool sa...

Inget dumt tips, får printa iväg ett ikväll. Fast ett tredje sms blir det inte. Har ändå min stolthet!!!!!

FAN tror inte jag skrev någon signatur, jag fick ju bara hennes och inte tvärtom. Eller har jag fått ett nr till en tjock arab som vill döda mig

Anonym sa...

Hahahha!
Nej för fan! skicka inget tredje!
Detta är det sista från dig sen är det upp till henne men hon kommer att svara!
Sätter pengar på det!

Dessutöm är du som vi säger på skånska "en klödderöv" när du inte skriver signatur.
Det är ju fan ett måste.

Tror fan du kommer att bli hedersmördad nu!

Dr Cool sa...

Tur att ni har samma bokstäver som oss där nere i Skåne så jag iaf kan läsa mig till vad du skriver hehehe

Klödderöv = Pajas? Idiot?

Anonym sa...

hahaha...shut up stockholmsdjävel =)

Klödderöv = en person som sätter sig i klaveret, typ en kladdig röv eller ngt.

Anonym sa...

hahhaaha Klydderöv är verkligen vad du är el en riktig Arman!

Är inte anonym, orkar bara inte regga en anv här

//Micke KÅ

Anonym sa...

YES! Härligt att läsa, att sms-problematiken är könlös... *skrattar rått* Det är bannemig inte lätt att reda ut hur ni tänker heller, iofs kan jag inte hjälpa dig med nåt generellt uttalande om hur "vi" tänker heller... Förutom att jag personligen skulle uppskatta uppriktigheten i ditt sms, och inte massa flams och "spelregler".
Lycka till iaf..
*en som väntar på sms*

Dr Cool sa...

SMS har blivit en märklig grej o dess jävla spelregler. Hur länge ska man dessutom behöva vänta på sms innan man ger upp eller ev skriver ett till?

Anonym sa...

Så länge som detta inte ingår i den svenska läroplanen(typ som en temadag i samhällskunskap kanske..? ;-P) så är de där jäkla spelreglerna totalt godtyckliga från fall till fall, det bästa tipset jag har fått hittills är: säg(skriv) vad du tycker, kan inte bli mer än avvisad. Sant, men inte särskilt fötroendeingivande. :-/

Dr Cool sa...

Skriva vad jag tycker...

okej, då hade de nog sett ut såhär.

Hej igen, du var skitsnygg med ännu hetare pattar. Vill verkligen se hur de ser ut innaför dina trosor.

Hade de uppskattats? ;)

Anonym sa...

njaa... det var en smula explicit och objektifierande kanske... Att du vill ses är väl tillräcklig info om vad du tycker, kanske..? he he...

Dr Cool sa...

Återigen detta spel, då är jag inte helt ärlig. Att jag vill ses är bara halva sanningen men jag fattar att de var lite väl från hjärtat. Hon har iaf inte svarat än...FAN

Anonym sa...

Dr cool/

Jo absolut, jag tycker också du ska skriva vad du tänker? not!

du måste få en reaktion från tjejen. det är det som allt handlar om.
har du skickat smset som jag sa?
annars kan du lägga ner..hon kommer inte att svara på det andra.

Sen kan all säga att du ska vara ärlig o skit..icke säger jag!

Do it!

Anonym sa...

misery loves company, jag har heller inte fått nått sms ännu...

Dr Cool sa...

Japp, skickade exakt det du skrev igårkväll efter jobb. Får se hur det går. Nu vet hon iaf att de var jag som skickade får jag hoppas

Tjejen.
Vad skrev du i ditt sms förresten med tanke på att han/hon inte verkar svara?

Anonym sa...

Skulle du inte prova lyckan på internet? Inget nytt med detta?