tisdag 5 februari 2008

Är hon verkligen värd denna uppoffring?

Vet inte varför men jag blev så jävla förbannad när jag inte fick svar på mitt andra sms heller, tycker de är så jävla fegt att inte ens svara på sms. Okej om man drar sig för att säga något face to face, kan bli ganska obekvämt att dizza någon rakt upp och ner men över sms är inga problem, än mindre med någon du träffat en gång.

Iaf, lack som jag var ringde jag upp nr jag fått av henne.

En mjuk röst svarade: Allååååååå

Förklarade vem fan jag var och vad jag tyckte om läget, kort därefter blev de tyst en stund och jag väntar på ett klick men istället hör jag hur hon skriker på sitt harklande språk till någon. Förmodligen någon på andra sidan klotet så högt hon skrek

För att göra historien kort visade det sig att hennes djupt troende storebror har stenkoll på hennes mobil, tagit bort mina 2 sms och inget sagt till sin syrra bara för att de stod på svenska. Enligt denna Koranföljare ska hon endast träffa muslimska män, förmodligen gubbar i 50års ålder skulle jag tro...hemskt!

Givetvis kunde hon inte säga så mycket mer när han stod i samma rum och hökade över henne men hon lovade att skriva ett sms när hon kunde. Vadå kunde? Börjar redan bli trött på henne, ok hon är löjligt snygg med urläckra jättetuttar men är det värt att ha hennes tokiga bror och förmodligen ännu mer tokiga farsa efter sig????

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! va fan...det är ju spänning i vardagen!
Avvakta bara!
Hon kommer att höra av sig!

Får dock säga att det visade sig ju vara ett genidrag att ringa upp henne!

tummen upp!

/Skåningen

Dr Cool sa...

Tumme upp från en skåning, antingen betyder det bra jobbet el kör upp den i röven på dig själv?

Snart börjar mitt skift...

Anonym sa...

haha! jag kan köra upp den i röven på mig själv men då får du fan smaka den sen!

Dr Cool sa...

Okej, kom hit med din nerbajsade hand

Anonym sa...

Skärp dig, inga araber!

/Kå

Anonym sa...

Jag håller med Kå, fatta vad hennes sandnogger-koranbrorsa kommer köra upp i din röv. Det blir inga tummar, det lovar jag dig.

/T-Saft

Dr Cool sa...

Kunde tyvärr inte svara igår, kom inte till datorn på jobbet. Satt ett fetto och spelade Harpan.

Gillar era smårassekommentarer ;) dock har ni inte sett hennes lökar, MY GOD, hennes form är gjuten av Gud himself