onsdag 20 februari 2008

Kramgo = Lönnfet ?

Inne i en dålig jobbperiod just nu, varje skift jag tar oavsett om det är dag, kväll, natt eller helg skiter jag på jobbet. Drar mig verkligen för att göra det på en industritoalett men ibland måste jag. Inte bara för min egen skull utan alla andra rumt omkring mig.

Dessa bajsfisar som slipprar ut är inte av denna värld, när jag t.o.m själv får klökningar är det inte bra och man får ta tjuren vid hornen så jobbet blir gjort där inne.

Har tidigare berättat om hur snuskiga toaletterna är så jag vill inte skrämma bort er få läsare mer men det känns som en nerspydd toa på Finlandsfärjan är mer lockande...

Förresten, det är en tjej från internet som vill träffa mig! Frågan är om jag ska våga efter min förra tjejkontakt, det slutade allt annat än bra. Tyvärr har hon liksom jag ingen bild på internet och hon säger att hon är kramgo. Vad jag förstår betyder det lönnfet? jaja, jag är inte kräsen!

Allt annat är bättre än min slitna högerhand som snart är utbränd efter all snusk jag kollar på datorn....dock gillar jag porr, vem kan klandra mig som toksingel! Bröst är min grej!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe kramgo, hört de förr!

Anonym sa...

vad är det för skillnad på fet och lönnfet?

Anonym sa...

Bra fråga!

Hade oxå tänkt fråga något annat om fetma men blev helt ställd av den föregående frågan!

Dr Cool sa...

Lönnfet e väl att fet överallt?!

fet är man fet om röven bara? fettpattar? sladdriga armar? fet i ansiktet?

Eller?

Anonym sa...

Haha, kramgo betyder att man är fet. Men det kanske inte är så lockande att skriva "fet" när man ska beskriva sig själv på nätet.

Anonym sa...

Jag tycker personen ska skriva fet för när man skriver kramgo tror man det värsta.

Dr Cool sa...

Håller med. jag trodde att de var 140kg brutta som gjorde allt för att visa trosorna....