tisdag 19 februari 2008

Andra bullar nästa gång....

Mina polare e lite nojiga och irrterade som var med i helgen

Dom skyller allt på mig, dom är säkra på att detta invandrargäng som attackerade oss har någon kompling till tjejen jag sms kontakt med. Antingen var de väl hennes bror och hans "gäng" eller något hennes farsa betalt ett gäng att göra.

Vet inte riktigt hur de hade slutat om inte krogägaren kommit ut, adrenalinet pumpade i oss alla men vi var ändå ärliga nog att erkänna att det inte slutat bra om de fortsatt

Hoppas vi träffar dom nyktra, andra bullar då....

Gliringarna från kollegorna på jobb lät inte vänta på sig, inte första gången jag kommer en måndag med något märke från helgen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

de har väl inte en chans i helvetet att veta vem du är, eller?

Anonym sa...

Låter lite osanolikt att de skulle veta vem du och sina polar är.

Anonym sa...

Nä tror bara de var ett gäng blattar som såg er fulla grabbar som lätta offer en trist kväll för dom, har hänt mig oxå i Malmö

Anonym sa...

jag vet iaf vad jag ska rösta på i nästa val

Dr Cool sa...

Nä jag sa det till mina polare oxå, klart som fan dom inte vet vem jag är. Har jag inte haft kontakt med henne heller sen mitt dödshot!

Dr Cool sa...

Rösta, alla partierna säger ungefär samma sak känns det som. Ingen vågar ta upp folkets fråga och någon demokrati finns de inte när det sammarbetas över gränserna för att utesluta högerextremistiska partier

Dr Cool sa...

Att något sånt hänt i Malmö chockar mig knappast!