onsdag 30 januari 2008

Större chans att få sex i ett annat land?

Företaget jag jobbar på har fabriker runt om i världen. Det har kommit upp förfrågningar om någon som kan tänka sig jobba i ett annat land under minst 1års tid. Valen är Australien, Kina, Ryssland och Schweitz, finns även i andra länder men just dessa behöver folk och de ser gärna yngre sökande med erfarenhet.

Min chef hintade att jag borde söka för jag föll bra in under kriterierna, dum som jag var tog jag upp detta med mina föräldrar som givetvis tyckte de var ett utmärkt tillfälle att få lite livserfarenhet och kött på benen i ett självständigt vuxenliv. Vet att dom eg bara vill bli av med mig, eller rättare sagt, vill att jag flyttar hemmifrån. Dom vet att jag aldrig kommer flytta hem igen när jag väl lämnat radhuset. Får många signaler att folk
vill bli av med mig, okej, jag är en hemsk människa och Sverige
som land hade nog mått bättre utan mig men ändå....

Vad ska jag göra? Ska jag ta chansen? Vågar jag? Vilket av länderna ska jag såfall ha som första val?

8 kommentarer:

Anonym sa...

lätt Australien!
Fina brudar som fan!
Och som svensk är du exotisk som fan!

Men är du intresserad av horar eller så så välj Kina.
Du kan leva som en kund där om du har bra lön.

Ryssland är kallt och jävligt.

Schweiz är dyrt som fan.

Anonym sa...

Jag har nyligen varit i Kina, såg inte en enda hora där

Anonym sa...

AUSTRALIEN!!! Så kan du ta thailand på vägen dit och hem.. ;-P
Kryllar av lösdrivande resande i 18-30årsåldern down under.. Och klimatet, överlägset..

Dr Cool sa...

Vet inte hur mkt löst folk jag kommer träffa i Australien, är ändå där för att jobba i en mellanstor stad som kanske inte resande folk åker till skulle jag tro...

Vet inte om jag är så intresserad av kinesiska horor? Är inte asiater väldigt fula? små bröst?

Anonym sa...

NÄr du ser en kines dansa är allt värt det!

Dr Cool sa...

Se en kines dansa? Förklara!

Anonym sa...

vilken stad? Resande är överallt, tro mig... ;-P

Dr Cool sa...

Maggie, en stad som heter Bourke. Har aldrig ens hört talas om staden, har du ? Vill du följa med mig? Om du läst min blogg vet du att jag önskar kvinnligt sällskap ;)