torsdag 24 januari 2008

Jättestor negersnopp

Inget nytt om invandraren som skada sig i en maskin, inget har läckt ut i media heller såklart. Vågar väl inte säga så mkt mer än så, vi har skrivit på tunga sekretesspapper. Bryter man de kan jag tänka mig att VD personligen kommer komma ner och våldta mig framför alla på företaget just för att visa vad som händer. Jag får hålla mig till att sno kontorsmaterial och annat skit jag kan komma över.

Jag har tillfälligt kommit över min ångest, tror jag, hoppas jag!? Har varit några tuffa nätter när jag bara legat där och väntat på Liemannens besök, funderade ett tag på att vara lite rolig och koka Gevalia till honom även om de kanske inte hade varit så oväntat besök från hans sida?!

Just nu mår jag bra, hälsan är så jävla mycket viktigare än att jagar tjejer, sex och annat man försöker åstadkomma i livet. Jävla stress tror jag det är som bottnar i min ångest. Bor fortfrande hemma, inte en tjej så långt ögat når, ingen utbildning, mer el mindre ingen framtid bortsett från mitt industrijobb som oxå tar knäcken på mig. Jobba skift kan man jämföra med att bli rövknullad av en jättestor negersnopp kan jag tänka mig....

Inga kommentarer: