måndag 14 januari 2008

Äckliga människor

Tog tuben hem från jobb i lör, jobbade kväll så mitt liv var inte så jävla spännande. Inte för att de brukar vara det men denna helgen sög kraftigt, känner mig seg som fan oxå. Några av dessa svettiga gubbar i overall har varit magdåliga, eller rättare sagt dessa sunkiga kärringar där hemma som förmodligen jobbar med något dassigt torka bajs jobb eller va fan dom nu vill kalla sig ?!

När jag satt där med en bubblanade mage titta jag upp och synade människorna som satt i samma vagn, folk kom och gick men fan vad dåligt jag mådde när jag såg dessa människor. Tror inte de var krypande ångest att jag blivit magdålig men jag mådde illa hur äckliga nästan alla människor var. Folk satt och kliade på sina vårtor, pratade något sjuk språk på högsta röstvolym, matfläckar på kläderna, smutsiga ansikten, frissor de inte ens försökt göra något åt. Listan är lång, ingen tar mig för en modell men i förhållande till folket jag såg framstod jag som Brädan Pitten.

Risk för att kasta för stora stenar i glashus men försöker folk inte se så bra ut de kan? Vissa har jävligt kassa förutsättningar men finns de inget mellanting till dessa modeapor som studsar runt på stans fina nattklubbar och luffare?

Ville fan inte ens lägga en wank när jag kom hem trött från jobb, så äcklad var jag. Framöver ska försöka göra något åt mitt utseende så inte folk mår fysiskt dåligt när de ser mig, rakade återigen skalen och de är till min fördel har jag hört. Dessutom så slipper jag ha ett barr som står åt alla jävla håll, mycket tackvare min fruktansvärt fula jobbkeps jag är tvungen att ha på mig. Värsta är att mitt hårfäste börjar krypa lite, hur jävla ball är det? Farsan har inte ett enda barr på hjässan, lite större mittbena som han skojande försöker slå ifrån sig

När jag skulle lägga mig hade jag ångest, vet inte varför men ångest suger kuk

2 kommentarer:

Anonym sa...

let the nigger burn ;)

Anonym sa...

let the nigger burn ;)