måndag 7 januari 2008

Vem är egentligen Svettringen???

Har uppdaterat lite info om mig själv, eller rättare sagt beskrivning om mig själv för er som är korkade nog att vara intresserade. Avslöjar givetvis inte allt, då finns ingen spänning kvar men några hintar finns de allt där. Följ pusslet som Langdon gjorde i DaVinciKoden eller va fan han hette. Har inte ens läst boken och somnade innan filmen var slut...så bra var den!

Ja ni fattar galoppen, annars...

Inget!

Vem bryr sig egentligen vem de är som skriver ? Eller gör man verkligen det? Hur kul är det att läsa om man vet vem personen är som skriver?

Helvete vad djup jag blivit, börjar bli skraj

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är sant, det spelar inte så stor roll VEM det är som skriver, så länge det är läsvärt. hi hi...

Dr Cool sa...

Är på din sida Sarah. Om bloggen sen är läsvärd vågar jag inte svara på men jag svarar gärna på alla frågor som dyker upp

Anonym sa...

Andy, säg att det är du! De måste vara du, den största mobbaren av oss alla!!! hehehehe din huligan

Dr Cool sa...

Hehehe jag avslöjar inget min vän ;)