söndag 6 januari 2008

Sjukt mycket sex...

Är på helgkvällsskiftet, vi har fått extrahjälp för en av gubbarna har åkt på the flu. Hoppas bara inte de är HIV så han blir borta länge. Nu när jag tänker efter firade han jul i Thailand....hmmmm....

Detta miffo gör ingen nytta alls, gör fan mer onytta vilket gör mig och alla andra tokiga!!!
Tur att vi har paus nu, efter jag skrivit av min ilska ska jag sätta mig på dass så länge jag kan för att slippa se eller lukta detta rövhål. Han är inte bara värdelös, han stinker vitlök oxå.

Är desperat, hur dödar man en person på bästa sätt? Frågan är väl mer, hur dödar jag honom utan att bli påkommen??? Dagens poliser rullar iof bara tummarna men ändå.

Rubriken är en ren lögn för att locka dig som läsare ;) Förlåt om jag svek ditt förtroende!
Kommer inte att upprepas, lovar!

Nu väntar dasset och dagens DN som ligger nerkissad på golvet, nice!

Inga kommentarer: