torsdag 10 januari 2008

Internethat kontra internetsex

Efter några veckors användande av ansiktsboken och annan smörja börjar de nu ge lite resultat, snacka om blandade skurar. Internet är fullt av hat och sex, precis så jag vill ha det. Internet är knappast något nytt för mig, knappast så att jag bor i en grotta med öppen eld av kvistar jag samlat ihopa under dagen men det här med tjejer är hyfsat nytt.

Nytt är förmodligen fel ord men jag har aldrig tagit det till mig, trodde bara de var patetiska människor som raggade på nätet utan något självförtroende eller förhoppningar om livet. När jag tänker efter borde jag gjort de för längesen, jag är en rätt patetisk människa som många hade placerat i min beskrivning skulle jag tro. Knappast så att brudarna hängde eller hänger efter mig på krogen. Snarare precis tvärtom att pinglor stannar upp, stirrar nedvärderande på mig sen fnyser och går motsatt håll just för att inte ge mig någon öppning att försöka ta kontakt. Bitches and hoes säger jag bara...för er som inte kan engelska betyder det slampor och horor !!!

Nätet är lättare, de är bara att klicka på en knapp så är kontakt taget, det som är jobbigt är att många skriver det dom tänker på krogen. Stick ditt äckliga helvete, du ser ut som en fågelskrämma m m. De märkliga är att jag inte har bild men får ändå dessa hatsvar. Tro mig, de är många jag får. Sjävlklart är jag inte sämre själv, har inget emot att sprida mitt hat ut i den vilda webben el va fan förkortningen är för www? Får väl erkänna att de är jag som börjar hatat i det flesta fall, kan inte hålla tillbaka det. Är löjligt lätt, jag är gärna elak och ond öppet men när jag även kan göra det hemligt kan jag inte stå emot frestelsen...

Inga kommentarer: