söndag 20 januari 2008

Kan killar/män stå emot grupptrycket?

Äntligen fredag, dagen med det stora F:et som man alltid hoppas ska vara Fitta. Är väl det för många men knappast för mig och ännu mindre i fredags. Lunkade hem till en polare men min smuggelsprit, skitladdad och var beredd på värsta förfesten.
Istället möts jag av en lägenhet med mer smoog än MexicoCity, de stank långt ut på gården. Tackolov var de inte avgaser utan hasch.
Var någon som tagit med en polare som i sin tur hade tagit med någon polare han träffat när han pluggade i Malaga som är värsta knarkhålan tydligen. Brukar aldrig säga nej till något även om jag var mkt mer sugen på att kröka mig aspackad, efter en halvtimmes gliringar var jag trött på det och vek mig för grupptrycket. Säga vad man vill, hur tuff man än må vara är det jävligt svårt att stå emot grupptrycket.

Har självklart ingen jävla aning hur tjejer beteer sig mot varandra men att säga nej som kille gör man bara inte utan att bli kallad fitta, mus, bitch, slampa, mes, kyckling you name it. Ingen vill givetvis höra sånt skit, särskilt inte jag vilket dom vet. Dom viste att det bara var en tidsfråga innan jag vek ner mig.

Efter en stund i denna rökfyllda lya blev jag illamående, först trodde jag bara att de var all rök men sen övergick de till hjärtklappning, svettningar och allmän oro. Självklart började jag noja att jag sneat på rökan. Även när jag svept några järn mådde jag pyton, har aldrig haft denna känslan som började övergå i panik. Var tvungen att lämna denna sunkiga knarklya men hur fan skulle jag komma ifrån och ändå hålla huvudet högt.

Kom inte på något och tillslut kände jag hur nerverna kröp ut ur min kropp, pulsen galoperade iväg och jag började få andnöd. Ett erkännade i ett grabbgäng att man mår dåligt finns INTE, de är bara att bita ihop och jag lyckas stappla mig därifrån utan att säga något. Blev något lugnare när jag kom ut i frisk luft men rädslan fanns kvar. Va fan hade hänt? Var de min ångest som börjar få ett skrämmande återkommande schema eller var det bara dålig röka?

Inga kommentarer: