onsdag 30 april 2008

Samtalet jag väntat på...


Har sen länge väntat och hoppats på samtalet från Anny.

Igår kom det, har länge och noga legat och tänkt på vad jag skulle säga men när hon väl ringde blev jag så jävla paff att allt de sprack direkt.

Hon var märkligt trevlig, dock inte ångerfull i början utan ville nog bara kallprata för att hon inte ville att vi skiljdes som ovänner. Kan säga många saker om hur man skiljs åt, jag är mer den barnsliga typen som vänder på klacken och ber folk suga min röv eller något annat omoget.

Igår var ingen skillnad, vid samtalet kunde jag bara se när hon var öppnade dörren i sin morgonrock och uppenbara knullrufs på snubben. Med detta i tanken blåste jag av henne totalt, vet inte varför men hon började storböla och berättade att hon gjort många felbeslut på senare tid och nästan lipa efter sympatier och medkänsla.

Vi lärde aldrig känna varandra såpass väl att hon inte visste om att de var som att prata med en sten när jag väl bestämt mig, någonstans ville och hoppades jag länge att de skulle funka så vi iaf kunde haft trevligt min sista tid i Sverige men hon hörde aldrig av sig förän de var försent.

Hon fortsatte berätta hur jobbigt hon har det och hur många vänt sig mot henne, kan tänka mig vad hon gjort för att satt sig i en sån situation. Kan nog bara handla om att hon knullat någon tjejkompis pojkvän.

Avslutade kallt samtalet att jag skulle iväg och jobba, berättade att jag skulle lämna mobilen hemma för att tydligt markera att jag inte ville höra henne lipa i telefonen. Vill inte ta med mig några jobbiga känslor ner till Australien. Hade givetvis med min telefon och hon pratade in 2 meddelande och 4sms där hon ångrade sig vad hon gjort och de är väldigt ledsamt att jag åker för hon hade verkligen velat lappa ihopa de vi påbörjade.

Vet att de är desperat smicker, förstår bara inte varför hon kommer med detta nu, jag flyger ner till Australien i helgen och vet inte när jag kommer hem

Kommer ALDRIG förstå mig på tjejer! Va fan tror hon när hon kommer med sånt dagarna innan jag lämnar landet i minst 1år. När el om jag hälsar på kommer hon knappast vara den jag kommer kontakta!
Gör någon det eg? Finns de någon manual så ge mig den!


WTF!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort!!!
Super!
Hon visste väl när du skulle åka..?
Sent ute, som sagt, men ändå, det hon gjorde var ju idiotiskt.
Glöm inte blogga i Oz!!

Anonym sa...

Du skötte dig perfekt!!!!!
Kan inte säga det nog!
Du gjorde exakt så som jag hade gjort!

Enda anledningen till att hon kontaktade dig nu var för att hon vill ha vad hon inte kan få.
Hon är exakt som alla andra brudar!

Ville du ha en manual?
Köp med dig boken "spelet" av Neil Strauss ner till aussie-land!

Den är guld värd!

Anonym sa...

Håller med, köp den boken. Fittgaranti!!!

Dr Cool sa...

Då får jag nog få den postat ner till Australien om jag inte hittar den i bokhandeln sist min innan jag sticker...

ska försöka hitta en uppkoppling där nere, e ju knapapst ngt U land jag åker till så de bör kunna lösa sig..