torsdag 24 april 2008

Välsvarvade rövar med en utbultande string....


Var på ett annat gym igår med en polare som vill visa upp sig, sket fullständigt i honom när han ville visa hur stark han var. Har nog aldrig sett så många tjejer samtidigt i så lite kläder, var helt sjukt och jag förstår varför alla män där var villiga att betala ca 4 papp om året för att träna där.

Helt jävla sjukt, tjejerna var mer nakna än påklädda. Minimala hotpants el vad de heter, en lika liten sporttopp där bröstvårtorna mer än gärna syns tillsammans med en string som bara bultar ut för att dra till sig blickar åt deras välsvarvade rövar.

I detta gym var de en hall där någon form av gympa utövades, var ett fönster så jag stannade såklart till för att stirra mig blind på dessa kroppar. Mötes av sjukt mkt sura blickar, såpass att jag fick lämna. Kort efter mig kom två tjejer och ställde sig på samma ställe ett bra tag.

Känns så jävla surt att de är helt okej för att tjejer att stå och stirra men så fort någon med kuk gör det blir de sura blickar och alla tänker säkert att de står någon gubbsjuk jävel där som bara vill fantisera ihopa några runkobjekt. Kan väl iof inte klandra dom för i normala fall är det väl just så men det går inte att slita sig och jag ser det som ett normalhetstecken!

Dock är de omöjligt att få någon som helst kontakt med tjejer där om man inte är riktigt snygg eller är sjukt biffig, mer ytligt än en club känns det som men de är det värt.

Jag trodde jag var i himmeln! Har aldrig sett så många gömde bröstvårtor och string tidigare!


Har inte svarat på Annys sms än, vet faktiskt inte vad jag ska skriva till henne....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan,du verkar vara en jävligt skön kille.Gillar ditt språk fet mycket...Keep on kröking..

Dr Cool sa...

Tack!

Uppskattar det!