tisdag 15 april 2008

Är alla tjejer slampor ????

Helgen var spritlugn men det betyder inte att jag låg på lagsidan för det....


Fre gjrode jag iof inte ett skit, spelade bort lite pengar på nätet bara. Poker suger fett så jag har börjat spela cassino istället vilket är så jävla dumt! Spelade nog bort 6-9bärs i pengar.


Lör var mindre kostsam, ekonomiskt iaf. Grabbgänget som återigen var samlat skulle på fest, en av oss var bjudna men fick tydliga instruktioner att inte ta med hela gänget för det kunde skapa oro i området. HAHAHAH helt sjukt att vårt gäng kan skapa oro i ett helt område, var iof ett område där det knappast bor en massa blattar som går på socialbidrag men knappast det finaste heller.


Jag verkar fått någon alkoholblock, har inte druckit sen jag totalt gjorde bort mig på förra festen så jag föreslog mig själv som chafför. Visste att detta skulle uppskattas samtidigt som jag slapp allt tjafs om att jag inte skulle dricka.


Tänkte hålla en väldig låg profil så jag satte mig i köket och snackade lite löst med en snubbe som höll på Bajern, hade t.o.m deras fula kläder på en fest vilket är patetiskt! Kort därefter dröser de in ett tjejgäng från vardagsrummet jag totalt missat vilket dom var snabba med att påpeka, dom skulle röka sina cancerpinnar under fläkten. De stackars fläkten hade de inte lätt när 4 tjejer står och tokröker. Tjejgänget kommenterade mitt minimala hår, var nyrakad för kvällen och visade gärna upp min 3mm.


Efter det var snacket igång, vet inte varför men jag berättade för tjejgänget om min senaste tjej om man nu kan kalla henne för det, hade hellre valt ord som slampa eller fitthora men vågade inte som nykter i ett tjejgäng. Alla tog min sida och tyckte jättesynd om mig, dom var bra packade vilket man märker direkt när man själv är nykter. Trodde först dom gjorde narr av mig så jag spelade på ännu mera hur jobbigt detta var för mig, sade t.o.m att jag grät mig själv till sömns varje natt....hahahhahah hur fan kan någon tro på sånt skitsnack?!


En av tjejerna ville trösta mig, satte sig snett i mitt knä och kramade mig. Efter en nästan anakondaliknande kram viskade hon till mig att hon kan trösta mig på annat sätt och att hon inte hade några trosor på sig ikväll...detta ljög hon iof om men det var tydligt nog!


Måste erkänna att det ryckte till direkt i växelspaken, detta märkte hon och berättade snabbt att hon ville suga av mig på toaletten. Hon gav mig en lång blick samtidigt som hon böjde sig ner framför mig och låtsades plocka upp något så jag skulle se rakt in i hennes korta kjol där ett par röda string gömde sig, hennes ass var perfekt och jag var beredd att följa efter.


Helt plötsligt dyker det upp en svettig balkan snubbe, står det med en typiskt gråaskig blick som bara barn med rökande morsor kan få. Han rättade till sin typiska juggeskinnjacka och berättade på en fruktansvärd brytning att han skulle snacka med mig


-Rör du mitt ex kommer jag knulla dig och din morsa samtidigt gastade han högt så alla skulle höra det för att verka lite cool, efter de såg han sig om och kände sig lite stolt!

Varför använder sig alltid utlänningar sig av fraser som innehåller ens morsa, tröttnar dom aldrig eller märker att vi bara skrattar åt detta?
Förklarade för honom att min farsan inte gillat det vilket fick honom att gå i taket, sekunder efteråt flög han på mig och började svinga. Snubben var full, jag var nykter så det nästan komiskt lätt att vända på steken. Blev ett stort ståhej, som nykter har man verkligen fördel. Denna gången fick jag stanna och juggesnubben fick dra därifrån med sin svettiga skinnjacka.


Kort därefter letade jag upp tjejen med röda string, hon hade hittat någon annan vilket inte förvånad mig. Va fan är det med tjejer? Är alla tjejer slampor?????

Jag börjar fan tappa hoppet!



WTF

8 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah!
gött att blatten fick känna på hur dte är att själv vara full och slåss med en nykter kille.
Hoppas du gav honom riktigt.

Sen är det ju synd att du missade chansen med string-bruden men vad ska man göra.
Och seriöst, trodde du inte att en brud som erbjuder sig att suga av dig det första hon gör är en slampa så är du fel på det.

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare.. ;-P
Tror du måste byta umgänge om du vill slippa slampor... Men något säger mig att du ändå inte är intresserad av saftkalas där det mest vågade som erbjuds är att få dela sugrör till läskeblasken med någon.. :-P
Så, är du med i leken får du leken tåla.
:-)
Förresten, lite impad över att du var ute nykter!! Trodde du absolut aldrig gjorde sånt... Men det kan va helt ok nån gång ibland me ju..
;-)

Anonym sa...

Kom över din fylleblock, de e ju du som ska vara fullast o bli utkastad ;)

Röda string finns de gott om, leta silikonbröst istället ;)

Anonym sa...

Silikon...
Väx upp ffs...
Köp nåt uppblåsbart lika gärna.
:-P

Anonym sa...

Ja, brudar är madrasser !!!

Dr Cool sa...

Nä balkanblatten fick inte så mkt spö, folk var snabbt på plats men jag fick in en bra smäll som tyvärr träffade örat när han låg ner.
-----------------------
Kommer definivit bryta umgägeskrets när jag flyttar, till vad vet jag inte men jag har hört att de e gott om strippklubbar i Australien jag kan lägga mina pengar på ;)
-----------------------
Fylleblocken kommer hävas i helgen....
------------------
uppblåsbart, varför inte? billigare iaf
------------------------
Ja brudar verkar vara madrasser...

Anonym sa...

Svetto.

Har en polare på Betway som säger att din betwayreklam inte leder till ngn anv dvs du gör gratisreklam. Antingen får du lösa de eller ta bort den om du nu inte vill göra gratisreklam?

ett tips bara

//Kå

Dr Cool sa...

Tack

Tog bort dom när jag läst ditt, de var en polare som ville att jag skulle lägga upp dom där. Spelar själv inte på Betway ens...