onsdag 9 april 2008

Livet känns väldigt tomt just nu....




"Okej jag fuckade upp ordentligt i helgen, jag har fått bita i det sura äpplet och är väldigt ångerfull men att inte höra ifrån dig skär i min själ och jag mår riktigt dåligt av det!"

Detta var mitt senaste sms till min ängel, fick inget svar på detta heller så jag bestämde mig igår för att sticka hem till henne oanmäld för att försöka skrika ut min ånger på mina bara knä i hopp om att bli förlåten så allt kan gå tillbaka som det var innan denna skithelg....

Hon öppnade dörren i sin morgonrock fast de inte var sent på kvällen, såg att hon var naken under den för hennes små men stenhårda bröst bultade ut lite i glipan. Hon blev väldigt stel när hon såg mig stå där i dörren och hann inte hejda mig förän jag trängde mig på och ville prata med henne. Det fanns inget som kunde stoppa mig för jag ville reda ut saken direkt på plats.

Innan jag ens hunnit säga ett ord stapplar det ut en snubbe med knullrufs och frågar va fan som händer, jag blev helt stel! Va fan ska jag göra? Var definitivt inte läget med något tjafs om saker och ting som skulle redas ut när jag ser en snubbe i hennes lya med knullrufs, jag vet mycket väl om hur kan få en frisyr att se ut efter ett ligg med henne....

Tittade på henne med något mellan en brutalt arg blick som samtidigt var halvblöt av sorg, hon vågade inte möta den men tillslut kände hon sig tvungen men visste inte heller vad hon skulle säga misstänker jag. Det blev en djup men kort tystnad där jag såg allt med henen falla igenom utan att säga ett ord, på något sätt kändes det knivhårt i hjärtat men ändå lite överdrivet. Sekunder därefter knuffar snubben ut mig och bad mig dra åt helvete!

Livet känns ganska tomt just nu....




WTF

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fuck it!
fanns ju misstanke om att hon var en slampa redan innan och nu är det ju bara bekräftat!
Inte värt att lägga energi på en sådan!

Nej fan!
vilken dag drar du till Aussie land?
se fram emot det istället och låt henne ruttna här hemma!

Anonym sa...

Aoch...
Nåväl, det var väl bäst så då...
Australien rockar, så kör på det nu!!
:-)

Anonym sa...

Ja, vad kan man vänta sig när man fuckar till det så.

Anonym sa...

Well, all in all.. Det verkade ju trots allt vara befogat... Ingen toppentjej, mest bröst och kropp verkar det som, en hel del att önska bakom pannbenet...

Dr Cool sa...

Ja de e sjukt bra bröst o kropp med en ännu bättre klädsel som ögongodis. När de gäller bakom pannbenet är det oxå en bra tjej vilket paradoxalt måste säga.

Utåtsett iaf, toppbetyg, pappas duktiga flicka men klara o höga utstakade mål framför sig



Australien drar jag till precis vid månadsskiftet. Känns skönt just nu...