torsdag 10 april 2008

Va fan hände egentligen ???


Kan inte dölja för någon att det varit jävligt tufft senaste dygnet, omöjligt att inte grubbla i skallen vad som eg hänt?! Vi har träffats väldigt mycket på senare tid så jag fattar inte hur hon kan träffat denna snubbe som fanns i hennes lya. Är det något gammalt? Var de någon hon träffade från festen då allt brakade ihopa eller bara någon internetvariant som dök upp? Hann inte direkt studera honom så jag kunde beskriva honom för polarna som var på festen, mina polare är dessutom rätt trötta på mig just nu. Jippi!

Frågorna är många men jag kommer förmodligen aldrig få svar på dom och om jag väl får det vet jag inte om det spelar någon roll ändå. Hon tyckte jag fuckade upp ordentligt på festen vilket jag köper och bett ursäkt om men hennes roll i detta? Vi båda var på cloud9...

Möjligt att jag varit naivt blind i kärleken och missat flera detaljer som jag sömnlöst försökt klura ut i natt utan minsta lycka. Känns jävligt dumt men de hade ändå varit bättre med ett avslut på något sätt än denna hemska situation som jag fick uppleva istället.

Tänk själva att göra ett besök till en tjej du VERKLIGEN gillar och får se henne naken under morgonrocken och en annan snubbe i lyan. De krävs ingen Sherlock Holmes för att förstå vad som hänt... Kommer aldrig glömma den situationen och hjälplösheten jag kände när jag stod där som ett fån eller idiot som bilden.
WTF

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sån skit händer den bäste..det är bara att släppa det!

Dessutom, va fan! du har ju en helt ny kontinent som ligger för dina fötter.
Aussie-brudar är grymma!
Du kommer inte att lägga en tanke på hon bruden här hemma!
I promise!

Anonym sa...

Hur kan du vara så säker på att dom är bra där nere? Har du varit där?

Svetto, jag tycker du ska hålla dig totalt ifrån henne resten av din tid. Hon kan äta bajs!

/Kå

Anonym sa...

Australien är fullt av promiskuösa backpackers, och därtill inhemska ungdomar oxå... ;-P

Hmm... Om man är på Cloud9, går man då direkt och ragggar tag på ett knull...?

Om hon verkligen gillat dig, hade hon ju gett dig en chans att förklara, således; hon var/är inte värt det!!

Bara för att man är pappas flicka och har utstakade mål, kan man mycket väl vara socialt pantad.
Jag hänger upp mig på det du skrev i ett tidigare inlägg "..jag kräver tid, mkt, tid.."
Om jag får säga så är det bara egocentriska bitchar som skriver sånt, som tror att allt ska serveras, och killen ska vara överlycklig att överhuvudtaget få vara i hennes närhet. Så FEL! Men visst, finns kanske killar som gillar att vara i den rollen... Vad vet jag...

Dr Cool sa...

Jo hon krävde tid! Men som nykär var de inga problem att ta sig tid till det, särskilt när man får se denna stenhårda kropp naken o vad det innebär....

Får hoppas de stämmer de ni säger om Australien, dock är det en mindre stad, knappast någon som det skrivs om i någon trevlig reseguide

Funderar på att inte höra av mig el svara på ev kontakt

Livet hade varit så mkt lättare om jag åkt innan jag träffade henne

Anonym sa...

Men, var är denna kropp om 10-20-30 år? Kanske lite väl långsiktigt, men köttslig åtrå är knappast nåt att bygga på i längden.... (Dvs, lätt att stå ut med en needy bitch när hon fortf e het, men sen finns det ju bara nackdelar kvar ju...)*moralpredikar the hell out of me..* he he...

MEN! Säg vad det är för stad! Knappast nån som kan/tänker leta reda på dig där ändå.. ;-P
Det finns bara en handfull stora städer i Oz, så att du skulle va i den minsta verkar osannolikt...
;-P

Anonym sa...

Kå/

Det var jag som skrev det första inlägget och jepp..jag har vrit där nere lite då och då och jag kan lova att brudarna där nere är både snygga och coola och allt du kan tänka dig..

Så den som åker ner där kan skatta sig lycklig..thats a fact!

Dr Cool sa...

Den kroppen hade hållt sig många år framåt. Hon tränade rätt mkt oxå, sa hon iaf..hmmm

Burke heter staden. Där finns nog inte så mkt att göra?

Låter bra att tjejerna är snyggga där nere!