måndag 7 april 2008

Är jag fucked nu ????

Jobbar förmiddag denna veckan, är helt sabbad efter helgen!

Var som sagt fest i helgen, hade liksom glömt berätta det för min ängel men hon var hur soft som helst med det och såg en chans att själv umgås med sina tjejkompisar.

Slog väl lite slint i skallen på mig för jag vill överkompensera min tidsförlust hos mina polare på senare tid så jag drack som en tok och blev lite väl för grabbig kan jag tänka mig. Så länge man är på en förfest med sina polare är det inget konstigt att alla sitter och rapar, fiser, pelar sig i näsan, kliar sig i röven och snackar en jävla massa dynga om allt och alla.

Dock missade jag att vi gått vidare tydligen för jag körde samma visa på själva festen vilket fick folk att reagera men jag var redan så jävla stupfull så jag viftade bara bort dessa peakar mot mig. Kände mig som en kung, ingen kunde påverka mig för jag hade mina polare, skulle snart flytta från landet och skaffat mig värsta tjejen...

Kort där senare kom nästa sällskap in, blev helt ställd när jag såg att de var just nu ängel med sin tjejgäng och några killar. I början av ett förhållande är iaf jag väldigt svartsjuk och ville givetvis veta vilka dessa snubbar var hon hängde med. Visade sig att en av dessa var hennes ex men hon försäkrade mig om att de är helt dött mellan dom.

Rent logiskt hade jag haft två val, konfrontera honom och berättade att jag var hennes nya eller spöa skiten ur honom för att visa att jag var hennes nye snubbe. Tyvärr var jag mongofull och tyckte något mitt emellan. Givetvis blev min ängel skitlack vilket fick mig att tro att hon hade känslor kvar för honom, tog inte lång tid innan han och jag stod och tjafsade med varandra. Alla på festen var redan så jävla trötta på mig och för första gången gick mina polare mellan och bad mig dra hem.

Min ängel tyckte oxå att det var en bra idé, jag tyckte givetvis inte att det var en bra idé att lämna festen på detta sättet och dessutom med min ängel kvar med sitt ex.

Tillslut lämnade jag festen i ren protest, förmodligen jublade alla när jag stängt dörren för jag hade verkligen gjort bort mig har mina polare fyllt i dagen efter. Alla försökte förklara för mig att livet är lättast utan tjej, KK är det lättaste och bästa valet av partner i vår ålder. Vi hade hela livet framför oss och att binda upp sig är det dummaste man kan göra! Dessutom påverkar det ens inställning till allt och man gör många jävligt dumma grejer pga kärlek vilket jag tydligt visade på festen!

Fick ta mig en funderare, ska ju dessutom snart flytta till Australien. Vem vet hur länge jag är borta och sitt där på andra sidan jordklotet och vara orolig och hon gör något kan jag inte. Då blir jag knäpp, kanske är för mitt eget bästa att avsluta detta vi har ändå??????

Efter helgen kanske hon tänker det samma, vi har inte hörts sen festen vilket oroa mig!

WTF!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste skärpa dig ju...
Välj att lita på henne och ha det bra, när du ev upptäcker att du inte kunde lita på henne, har du iaf haft det bra fram tills dess, istf att oroa dig hela tiden tills den dagen kanske kommer då hon sviker ditt förtroende. Det gör så klart lite ondare, men känns mkt bättre, och som sagt, att något kommer hända är ju bara ett "kanske", onödigt att nojja över något som man inte vet säkert ska hända.
Och vad beträffar Australien, klart du inte ska göra nåt kyskhetslöfte..! Ert förhållande får ju ligga på is, och var det på riktigt kommer det att funka när du kommer hem, eller så var det inget värt ju.
Känns det jätteriktigt och bra, se till att tjejen skaffar sig ett working holiday visum och hänger med!
:-)

Anonym sa...

kan bara instämma med föregående talare...du kan ju inte misstänka det värsta.
I så fall kommer dte att gå åt helvete oavsett.
Skicka ett blomsterbud till henne och be om ursäkt på dina bara knän.

You messed up!

Anonym sa...

Japp, du fucka upp det!

Drick mindre! Har läst dina tidigare inlägg i början av din bloggkarriär. Dom är roliga men genomsyrare för mkt alkohol!!!

Dr Cool sa...

Jo jag fuckade upp det, dock med facit i hand fuckade hon mig ordentligt oxå

subba!!!