torsdag 17 april 2008

Skiljas som bittra fiender?

Fortfarande inte hört från min förra ängel, jag har velat kontakta henne flera ggr men känner att de är något hon borde göra eftersom jag ändå kom på henne med en annan snubbe.

Jag vet eg inte vad jag själv vill, vill jag skiljas som vänner eller bittra fiender. Hoppas jag att vi någonstans när jag kommer tillbaka ska träffas igen? Eller vill jag skriva massa skit om henne i min blogg för att svartmåla henne totalt.

hur tänker hon? Skrattar hon åt mig? Känner hon ånger men vågar inte kontakta mig, väntar hon på att jag ska kontakta henne?

Som jag flera ggr tidigare skrivit, detta jävla könsspel är så jävla drygt!


WTF

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du höra sanningen?

Du fuckade upp det!
Denna bruden avverkar killar som fan och du vara bara en i raden.
Kontakta inte henne för i helvete!

Sådana brudar är inget att hänga upp sig på..
Hon sket i dig, hårt men sant.

Ladda för Australien istället och lägg ingen energi på henne!

Anonym sa...

Vad är vinningen med att bli vän med henne när du ändå ska flytta, när du kommer hem har ni förmodligen så olika liv ändå.

skulle tippa att hon knullat fram minst 2 barn med 2 olika blattar som går på socialbidrag

Anonym sa...

Håller med första talare...
;-)

Anonym sa...

Jag håller med talare nr 2

Dr Cool sa...

Jo jag fuckade uppenbarligen upp det, hårt oxå!

Hårt att höra sanningen men så är det väl!


Nä det är väl kanske inte lönt att bli vän med henne innan jag sticker?