fredag 2 maj 2008

Avtackningen och nära slutet


Blev avtackad idag, enligt schema jobbar jag denna helgen men jag har av förklarliga skäl fått ledig. Än bättre att jag fått ledigt och betalt.

Var faktiskt en och annan viktigpetter från industriledningen nere och tog farväl av mig oxå, vem kunde tro det. Jag är iof inte ensam från fabriken som ska jobba i annat land men jag är ensam om att åka till Australien. Som bilden hoppas jag att ljuset kommer lysa på mig där!?!

Avtackningen var inget spec men de kändes ändå bra ska jag erkänna, kommer på något löjligt sätt ändå sakna arbetsplatsen, alla gånger jag skitit där, wankat, rullat tummarna, snott material, gjort bort mig, surfat porr och så väldigt mycket annat en chef inte vill att en anställd ska göra på arbetstid!

Vet ärligt inte riktigt när jag skriver nästa inlägg, hoppas att de blir fler inlägg. Det är faktistk rätt skönt att skriva av sig även om jag ibland försöker lämna äckliga detaljer utanför, jag är ärlig men även jag får sortera bort lite saker.... ;)

Till er få som läser mina inlägg vill jag önska en trevlig fortsättning med förhoppningen att vi hörs snart igen. TACK!!!


WTF!

6 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till som fan därnere!
håll oss uppdaterade!

Anonym sa...

Försök fortsätta med bloggandet! Ha det skitbra där nere!

Anonym sa...

Lycka till du! Fortsätt att blogga, de är en av få bloggar som jag pallar att läsa.

Anonym sa...

Hoppas du skriver vidare, får väl titta in här lite då o då för att kolla om ngt nytt dykt upp...

I ett hus i en skog sa...

Du måste berätta i vilken delstat/territorium du hamnat! Det fanns ju några att välja på. :-)
*nyfiken*

Anonym sa...

vafan!! nu har det varit tyst om dig länge nog!!!

har du kommit ner där än?