fredag 4 april 2008

Hur blir man en lagom toffel ?????


Åker som sagt snart iväg, jobbigt hur snabbt det närmar sig och alla verkar vilja ha en bit av kakan dvs mig innan jag sticker.

Såklart i allt detta ståhej har jag träffat min ängel som jag just nu bara vill ligga och ta på, hennes kropp är stenhård och den gillar mig. Sjukt bra kombination!

Givetvis tar all tid med henne tid från grabbgänget som jag alltid hängt med annars, jävligt jobbig sits att försöka kombinera dessa två grejer. Särskilt när ens ängel tycker det flesta av dom jag hänger med är huliganer eller sopor. Roliga är att vårt gäng inte är det minst intresserade av sport.

Känns skitjobbigt för jag vill vara alla tillags men hade behövt klona mig för tiden räcker inte till, samtidgt vill föräldrar o släkt att jag ska vara med dom. Brosan tackolov har lovat mig lugn, har tänkte åka ner och hälsa på mig vilket jag verkligen uppskattar....

Ikväll blir det fest med grabbarna, har inte sagt det till min ängel än. Det är sjukt jobbigt att alltid göra någon besviken. Hur fan kan man kombinera flickvän med grabbgäng? Är det ens möjligt? har aldrig varit i denna situationen innan så allt känns nytt och lite jobbigt

WTF

Dessutom har jag förlorat mig stora intresse sen tidigare dvs wanka, helt plötsligt gör någon annan de åt mig och tyvärr sämre. Hon är supersnygg med en kropp som Hefner borde titta åt men wanka kan hon inte!!! dock bättre på att suga kuk ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahha!
har du gått och skaffat flickvän? det gick jävlar i mig fort..

Anonym sa...

Pics or it didn't happen

Dr Cool sa...

Japp de kan man väl säga, dock vet hon om att jag snart sticker men vi försöker inte tänka så mycket på det...

Skulle jag lägga upp en bild på henne på min blogg? Jag hade själv inte velat det och jag är helt 100 på att hon inte själv velat det! Dessutom vet hon inte om att jag bloggar o jag vill att de ska stanna så...

Anonym sa...

Finns ingen bra lösning när de gäller hantering som pojkvän och polare...

Dr Cool sa...

Nä men just nu behöver jag nog inte tänka mer på det...