torsdag 10 april 2008

10000 inlägg och snart 100 inlägg

Kors i taket, snart 10000 inlägg.

För många andra bloggar som snackar deras modebajs ä det väl en siffra dom har per dag men det har tagit mig några månader vilket säger endel om mitt skrivande kanske eller mitt liv som inte är mer händelserikt. Hade jag slängt in bilder på mig själv i tajt BH och ett par silikonbröst i stl DD hade jag nog haft 10ggr fler träffar.

Har försökt lägga upp bloggen på bloggsidor utan någon större lycka, tror jag iaf!?

Detta inlägg blir en parantes i mitt annars bittra bloggande, ville bara uppmärksamma mig själv att jag snart har 10000 inlägg även om några av dom e mina egna såklart, vill ju svara på alla kommentarer!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Livet känns fortfarande väldigt tungt sen situationen...

Moraliskt stöd kan jag inte heller vänta mig av mina polare, vi är inga nördar som springer omkring och kramar varandra och gråter mot varandras axlar. Hade nog fått bögstämpel direkt då, får gråta ut på internet istället patetisk som jag är. Skulle aldrig få för mig att visa några bristande känslor utåtsett....

De är hårt att vara ung man i dagens samhälle, de e mkt snack hur tufft de är för tjejerna som måste ha långa fina ben, smal midja, stora bröst, fint leende med dyra kläder. Okej dom har inte de lätt men vi måste hela tiden vara tuffa och starka utåt vilket kan vara jävligt svårt. Ingen tjej gillar heller en snubbe med trasiga kläder med fettvalkar, tackolov är det inget jag behöver oroa mig för men pressen finns där ändå att lev med sin spegelbild!





WTF

4 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst blogg! Men synd att du inte kan söka tröst hos killkompisarna, turligt nog kan jag göra det och ändå inte bli ifrågasätt, men det har nog med att göra om man känner sig självsäker och vilka kompisar man har. Men fortsätt skriva! -tobbe (http://tumbtobbe.wordpress.com och http://tobbemc.wordpress.com)

Anonym sa...

Tobbe, gay ?

Anonym sa...

Åhhh...!
Varför måste det vara gay..??
Var lite storsint ffs!!
Så länge det inte drabbar någon oskyldig får vem som helst göra vad som helst, utan att bli kallad gay, tex.
Skärpning!
Tips till Tobbe(mfl) välj namn/URL istf att välja anonym o skriva massa uppgifter i inlägget...
Blir så trött... ;-P
Jobbigt att copy/pastea ju! :-D

Dr Cool sa...

Storsint är stort men svårt..

de hade känts märkligt att söka tröst hos polarna, de fungerar liksom inte så!!!!!!!!!!!!!!

Trodde de var så i alla grabbgäng?!