fredag 11 april 2008

Byxorna i knävecket och porrtidningen i högsta hugg....


Drivet efter tömning har alltid funnits där, idag blev de extra stort så jag tog tillfället i akt när maskinen låg nere pga byta av någon mekanisk del jag inte bryr eller förstår mig på.

Högg tag i en porrtidning och lunkade bort mot ett av dassen för att göra jobbet

Vet inte om mina kollegor såg detta och skulle skoja eller om de var något annat mongo som var katastrofnödig, han fan knappt komma in o dra ner brallorna på de nerkissade golvet förän någon började dra o banka på dörren. Hojtade till så argt jag kunde att jag satt och tömde, tydligen var de ingen bra ursäkt nog.

Kort därefter förstod jag att de skulle bli omöjligt att wanka med detta elände utanför, drog snabbt upp brallorna och gick ut för att ta reda på va fan som hände. Då står hela golvet fullt med arbetare och vill avtacka mig för min tid i fabriken, tog bilder det skulle sätta upp och jag tänkte ge dom en minnesvärd bild så jag spexade lite och ställde mig i dörröppningen, drog ner brallorna och visade porrtidningen i högsta hugg med ett brett leende.

Alla fick sig ett gott skratt utom jag när jag bakom skaran roande män ser självaste produktionschefen som står och stampar med sina högklackade skor i betonggolvet och ser inget skojigt alls i detta. Vanligafall hade de varit katastrof men alla visste att jag skulle jobba i en annan fabrik om bara några veckor.

Hon stegar fram till mig och säger syrligt med en nedvärderande blick:
- Har du tänkt på att du kanske jobbar här igen om ett år! Dessutom borde du ta på dig ett par rena kalsonger!

Männen på golvet viker sig av skratt och jag ser att vår kvinnliga produktionschef lättar på smiljbanden, hon är vår närmaste chefs chef så det gäller att hon inte tycker illa om en. Jag svarade snabbt med att nästa gång hon såg mig i mina boxershorts kommer dom vara nytvättade och lysnade rena vilket hon gärna själv får inspektera

Givetvis sa jag detta med glimten i ögat vilket hon replikerade lika fort:
- Då förväntar jag mig att du kommer flytta hem till mamma igen efter Australien

Efter det var det jävligt svårt att komma på någon lika vass kommentar, 1-0 till henne!

Hon är lika snabbtänkt som snygg, en riktig MILF som jag fantiserat om många ggr när jag wankat på jobbdasset! Är rätt säker på att jag inte är den enda där som gjort det!

Kommer tramsigt nog att sakna stället, en galen fabrik men underbara mongo till arbetare!
WTF

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaa...fy fan va bra!

du är kung Dr Cool!
Du kommer att älska Australien!

Anonym sa...

Måste säga en sak på skarpen:
Det är typ fördömelse till evig celibat om man inte ser till att åka ut minst en sväng i öknen i Australien!!
Alldeles för många ytliga svenskäckel som bara super sig fulla längs med östkusten...
Australien är tex Coobers Pedy och Ayers Rock(det finns öl här med, så ingen fara..!!), och inte bakfylle-cheeseburgare på McDonalds i Surfers Paradise. Så det så!!

Dr Cool sa...

Hoppas oxå jag kommer älska det!

Ytliga svenskar är jag fruktansvärt trött på så jag kommer nog göra allt för att inte träffa på såna;)

iaf till en början...