måndag 28 april 2008

Vilken trevlig överraskning


Sista helgen hemma, denna hade föräldrarna sen länge paxat!

Visste att de skulle bli lite tillställning där hemma då släktingar skulle komma på besök, kändes ungefär som en avtackning eller en begavning beroende på man man ser glaset som halvfullt eller halvtomt. Själv vet jag inte riktigt vart jag står idag men de är alltid trevligt att vara i fokus så länge de inte är negativt som det så ofta annars är....

Dock blev glaset helt plötsligt väldigt fullt när min sk överraskning dök upp. Föräntade mig något materialistiskt men fick klart för mig att de inte var det. Hade de varit i ett annat sällskap hade jag hoppats på en strippa eller någon form av köpekvinna...

De visade sig vara min kära bror som kommit hem för att säga adjö. Sjukt kul och de gjorde mig verkligen glad, på gränsen till tramsigt rörd.

Slutade med att vi bara satt hemma långt in på morgonen och bara snackade bl.a om Anny och hela den storyn, han tyckte hon var en hora men att så fungerar livet. Han har själv blivit bedragen av sin silikonbrud, någon modellagent hade tydligen satt på henne några gånger under tiden dom var tillsammans så vi hade endel bittra saker att säga tjejer. Han har lovat att hälsa på mig nere i Australien, säger han de kommer han göra det för han håller alltid vad han lovar till mig och föräldrarna kommer hjälpa honom ekonomiskt med biljettern. Dom är väldigt glada att vi kommer så bra överens idag, som barn bråkade vi tydligen mer än några andra syskon tillsammans....

Sista jobbveckan idag....ska bli intressant o se om kollegorna kommer spexa något!

WTF

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kommer att dominera där nere!
Brudarna är galna i svenskar!

Så fram med pickadollan och skjut loss! =)

Dr Cool sa...

Vi får väl se...

Kan ju alltid hoppas!