måndag 21 april 2008

Sista grabbfesten...........


Avslutningsfest!

Hade samlat grabbgänget en sista gång innan jag sticker, tiden är knapp så det blev en spontanfest i helgen hemma i föräldrarnas uterum.

Farsan bestämde sig snabbt att han skulle vara hemma, han lovade att hålla sig på ovanvåningen men jag är säker att de var morsan som beordade honom att stanna hemma medan hon själv var nere på stan med några vänner.

Nästa helg finns de inte tid att festa med polarna, vi bestämde oss bara för att ha skoj. Ingen utgång skulle äga rum utan vi skulle köra på så länge vi pallade där hemma.

Alla var skitladdade, hade slängt på gamla kultfilmer med överdrivet våld på samtidigt som vi satt och bälade i oss bärs. En kväll med bara grabbar är eg inte så mycket att rapportera om mer än att de var jävligt sjyst att bara ha kul med dessa, givetvis förkom de mängde med könsord, skitsnack om tjejer, porrfilm, wanka, silikonbröst, blattar, slagsmål och annat löst snack som förekommer på en grabbfest. Märkligt nog inga skandaler, eller är det kanske jag som står för dom?

03.46 började farsan agera taxichafför så alla kom hem, i det skicket folk var i fattade han att de inte var läge att någon skulle gå vidare ändå. Dagen efter kom ingen ihåg något speciellt mer än att vi hade jävligt kul och städat från vår sida men morsan och farsan pratar fortfarnde inte med mig....

Något måste ha hänt? Eller var de chocken från våra samtalsämne, Oooops!?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ni runkade säkert bulle..erkänn!

Anonym sa...

jag tror på gruppsex

//Kå

Dr Cool sa...

hahahh vem vet? Hoppas inte det bara...