söndag 29 juli 2007

Nykter, fy fan vilket elände !!!


I fre gjorde jag och mina lads ett nytt försök att komma in på krogen. Märkligt nog var stället nästan tomt på folk, vi kom iof rätt tidigt just för att försöka smyga oss in utan att något av anabolabergen skulle jävlas med oss eller rättare sagt mig.

Ser mig själv som en liten oskyldig ängel (bilden) som dessa jättar bara vill jävlas med, precis som jag gjorde när jag var en liten snorunge. Problemet är att alla jag mobbade, kille som tjej har väl växt om mig på bredden med tanke på mina insjukna spinkiga axlar. Skulle inte förvåna mig om någon av dessa anabolaberg till vakter är ett gammalt mobboffer som fortfarande ligger och drömmer om den perfekta hämnden på mig. Är väl bara en tidsfråga innan någon sätter en dolk i ryggen på mig....

Jaja, nog om min paranoida tankar. De vågar jag inte ens skriva om för då kommer polisen och alla deras statligt anställda psykologer proppa i mig en jävla massa piller för att förebygga mer elände i vårt redan ruttna, störda, morallösa samhälle. Till saken, vi kom iaf in på krogen. Min spliff gräs höll mitt temperament på en stadig nivå så jag blev halvfnittrig som en liten 14is flicka, kombinerat med ett riktigt avslappnat rövslickeribeteende. Detta funkade, efter några öl var en lugn kväll över och vi fick som avsked att vi var välkomma tillbaka kvällen efter om vi kom nyktra och tog några öl på plats bara. Kvällen avslutade jag med en stadig wank i sängen, sprutet kom hastigt och hamnade okontrollerat i strumpan som tyvärr vara borta dagen efter... FAN

Lördagkväll. Vi glider in på vårt speciella sätt. Nu när vi e nyktra känner vi oss som riktiga muppar, hur kan vi tro att vi är coola på fyllan. Jag kände mig som en åsna men de spelade ingen roll för jag var äntligen tillbaka. Finns inte så mkt mer o göra här än denna krog. Det tog fan inte lång tid innan jag var så jävla trött på allt och alla. Hur fan kan någon gå ut nykter och ha kul? Ok, man säger att man hade ball men hur fan kan någon vara nykter och verkligen mena att de hade kul!? Enda anledningen till kul en nykter kväll är ett dasspull, men de har iof aldrig hänt mig men dessa backslicks vet väl hur de är och därför kan säga att de var ball.

Både killar som tjejer luktar illa, antingen luktar de svett, snus, rök eller spya. Nu pratar jag tyvärr inte så ofta med tjejer men även någon av dessa få jag pratade med luktade apa. Stackars tjejerna som oftast inte är lika packade som killarna är som tvingas hångla med killar som luktar dessa saker, många av dom har dessutom en härlig kombination av stanken. Orkar inte ens skriva hur dryga folk är, alla är världens bästa polare och ska hitta på så jävla mkt balla saker tillsammans helgen därpå. En jävla massa skitsnack, nu fick de fan vara nog. Är allergisk mot allt detta falska som jag såklart aldrig kan uppfatta när jag är pissfull.

Jag har två val, antingen får jag sluta gå ut vilket hade gjort min lever överlycklig eller så får jag supa mig pissfull varje gång som jag alltid gjort tidigare så jag inte behöver gå omkring och störa mig på folk eller få en annan mindre bra bild av tjejer. Dom är inte alltid så söta och fräscha på fyllan ändå. Alkoholen gör människor snygga, förhoppningsvis även mig ?

Valet är lätt, nästa helg är jag fullast på stället....

Om inte min jävla vik maskinchef tvingar mig till helgjobb, då har jag en till på min "måste döda lista" som tyvärr börjar bli ganska lång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om man är en rolig människa har man kul nykter, om man är en tråkig så har man det mindre kul.. ;)

Anonym sa...

Ehh, what?

Dr Cool sa...

Ehh, what?

VAD ???

Anonym sa...

Om man är en rolig människa har man kul nykter, om man är en tråkig så har man det mindre kul..

- Sämsta skit jag hört! Dvs Ehh, What?, Chilla!!!