torsdag 19 juli 2007

Tack, en dag utan elände....

Får väl även passa på att skriva om en dag som inte var fruktansvärt bull.

Idag på jobb hände inte ett piss, jag retade ingen, förstörde inte för någon, inte ens skitet än, snoken var clean från massa kråkor, ingen krut i fjärtarna, inte sett några tjejer, inga tjejer har sett mig, chefen på semester, maskinen har inte strulat, klimatanläggningen i fabriken har fungerat hela dan.

Ska väl inte säga för mkt iof, mkt kan fortfarande hända mig. Dock ska jag ta de säkra före det osäkra o hålla mig hemma idag, långt från datorn så jag inte förlorar en massa pokerpengar. Självklart ska jag klämma in en wank, de är lika självklart som att solen går upp varje morgon! Enda ärendet för dagen är klippning kl 19.00. Dyrt som fan men hon som klipper har plasttuttar så det är värt den extra hundringen, ska dessutom raka mig. Japp, imorrn kommer jag har max 5mm på skallen! Just nu känner jag att de ändå inte kan bli sämre eller värre, en ny frissa ska bli min omstart, ska köpa lite nya kläder oxå. Skiter i vad jag tycker om det, ska ha några av dessa förskräckliga modeplagg som kostar skjortan. Hur fult de än är, ska jag bara lyssna på vad denna förhoppningsvis söta tjej säger är snyggt på killar.

Fuck, när man tänker efter är vi män el några av oss riktiga fittor. Varför ska vi göra saker och ting bara för tjejer tycker det är snyggt, lämpligt eller moget? Va fan hände med att älska han som han är ? Några gamla polare jag HADE, har fallit hårt för fittmagneten! Deras tjejer har ändrat helt på dom, kände fan inte igen en av mina barndomspolare när jag träffade honom på stan. Han såg ut som ett jävla miffo, slibbiga platta dojor, äckliga tajta VITA jeans, tajt tröja som visade halva bröstet som var vaxat, någon gubbväst utanpå, en sjukt gayig schal. Detta var fruktansvärt att se, de som fick bägaren att rinna över var hans nya kontaktlinser som lös blått till månen. Stod bara o stirrade på åsnan som jag lekte krig med när jag var liten, vilken jävla kuksugare kom på Fab5 ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

I Agree

Anonym sa...

Det känns skönt att det finns någon som är mer patetisk än mig själv. Din blogg förgyller min tillvaro.