söndag 22 juli 2007

Extreme makeover

Äntligen kröp jag upp ur sängen, tog fan verkligen hela dagen idag. Oftast är det bara något man säger men idag har jag fan inte kunnat röra mig förän jag kände att min skit halvt hängde utanför mitt håriga arsle.

Gårdagen började så jävla bra, vi lads satt o kröka som sjörövare nu när de äntligen var lör kväll igen. När man jobbar är man rätt jävla seg en frekväll, en fylla då kan sluta hur illa som helst men lite sovmorgon i sin späda, orklösa, långbenta osexiga kropp en lörmorgon gör stor skillnad. För lite sömn är lika farligt som, för lite krubb som iof ändå avslutas i ändåtarmen. Brist på något av desa och fyllecellen ligger nära till hands....tyvärr, dock har jag lärt mig av mååååååååååånga av mina misstag.

Igårkväll med min nya frissa på 3mm, frissa och frissa men med tanke på att mitt skabbiga svintohår alltid stod åt alla håll är det förmodligen en solklar förbättring, att färga håret grönt hade väl iof oxå varit det med tanke på att de nog inte kunde bli värre?! Nåväl dyngrak som jag är i kön in till stället börjar en hyfsat söt tjej prata med mig, jag hoppas iaf att hon var söt men ärligt talat har jag ingen aning men mina polare sa att hon iaf var PSB.

Hon och hennes polarinnor fnissar åt alla mina urlöjliga, patetiska och uråldriga skämt. Jag kan som sagt inget om tjejer men när mina polare står som skolpojkar o armbågar mig o säger att hon vill bli uppullad i brygga börjar jag misstänka att hon nog e lite halvpilsk ändå på mig. Grabbsnack kan verkligen vara hemskt, de sägs att tjejsnack är lika illa men de får jag fan inte hoppas! Iaf, de verkar faktiskt gå riktigt bra med denna pingla. Innan vakten låter henne glida in på krogen vänder hon sig om o säger med ett snett leende:
-grabben, vi ses väl där inne?
dessutom lägger hon till en blink, även om jag stod o ragglade bakom henne i kön minns jag detta väldigt väl för sånt händer knappast varje dag.
Vår tur, HAAHAHAH åskar en stor vakt åt mig. Pissunge, tror du vi glömt dig din råtta. Inte en jävla chans i världen att du kommer in ikväll!!!

What the fuck! Fattar att detta anabolaberg inte är villig att ens kompromissa med mig, sjysst som jag är erbjuder jag mina polare att pysa in o göra de bästa av kvällen. Gärna att de fiskar fram tjejens mobilnr åt mig.

Ragglar hem pissfull, möter ett invandrargäng på 3-4st som får för sig att jag e rasist bara för jag har rakat hår. Reagerade inte ens först på det, hade helt glömt att jag hade ny frilla. När det kommer till tjejer är jag en meganolla men när de kommer till att pryla folk är jag betydligt bättre, inte för jag kan slåss men jag tar alltid en chansning o försöker sänka hans som verkar tuffast. Så var det oxå i detta fall, tog upp en sten från rabbaten som jag knöt hård i handen. Sekunden senare smachade jag en rå vänsterkrog mitt på okbenet. Snubben som stod o dillade innan föll ihop, hans polare var dock inte sena att hoppa på mig vilket förvånade mig. I vanliga fall är det andra väldigt fega, kvällen slutade med ett par mjuka ögonbryn och en jävligt öm vänsterknoge.

Dock kändes de ändå som ett fall framåt, övertygade mig själv att min nya frissa skulle göra mig gott framöver. Några bakslag, även ordagrant får man räkna med på vägen till framgång....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara en tidsfråga innan du når toppen. Jag gillar att du har fetstil på alla ord av betydelse.
Puss

Anonym sa...

jävligt trevlig afton...