onsdag 11 juli 2007

Detta kan bara hända mig....


Sjukt bull arbetsvecka, ungefär som vanligt.

Fördelen med att jobba kvällsskitet är att jag kan sova länge, nästan hur länge som helst. Känns ändå inte lönt att göra något av dagen. Dessutom sommarjobbar de flesta polare på olika pissjobb. En av polarna kör omkring i en fruktansvärd, illaluktande, gammal minitraktor som mest liknar en lyxbil från "WhiteRussia". Hemska men ändå rätt balla är att han får uppmärksamhet när han kör omkring i denna av tjejer. De ytterst lilla jag kan om tjejer är att de är rätt många av dom som har en märklig hatkärlek till vissa saker och personer.

Tyvärr är de nog för mkt hat mot mig för att de ska flippa över till lite loving ?!?!

Återigen, hur ska jag slå ihjäl några timmar innan jobbet. När man inte är på stranden finns eg bara Xbox, wanka, Xbox eller wanka alt någon kombination. Som oftast går wanken före Xbox, inget illa om Xbox men som dom säger i någon film. Man ska inte gå ut med laddat vapen, även då om mitt vapen är en ganska fjuttiga pickadoll. Med min vanliga tur valsar min morsa rätt in i rummet när jag sitter där med mitt vapen i högsta hugg med värsta lebbscenen på datorn.

Jag orkar inte skriva mer om det, relationen med morsan e sjävlklart knas för alltid. Misstänker att hon kommer tvinga farsan ha ett man till sonsnack imorrn, kommer säkert bli alla dessa tråkiga frågor, nackdelen är att morsan såklart vill och kommer sitta med. Farsan är lugn, till honom räcker de att säga jag kollar på brudar. De är väl bra?! Kunde varit så mkt värre, och med tanke på hur fruktansvärt sällan tjejer kommer på besök kan de vara ett rätt skönt kvitto att få som farsa...

Inga kommentarer: