måndag 16 juli 2007

Helgen, ska bli biff


Jobbat helg, det är precis så tråkigt som det låter.


När jag jobbar helg kan man inte göra ett smack, några av mina polare skulle ta sig in till Stadion för att ragga Metallicabiljetter. Nu när jag inte är med, skulle de inte förvåna om de lyckas hokka biljetter. Hade jag varit med vet jag att vi hamnat på någon lortig parkbänk utanför som några ufo, ungefär som krogen...


Min helg har varit mycket Xbox, självklart var dörren öppen med högt ljud så mina föräldrar kunde höra att jag inte satt inne i min ensamhet och smygkolla snusk på datorn. Tydligen var de så högt att mina föräldrar flera ggr bad mig sänka el lite smygande stängde till dörren så de kunde höra TV på nedanvåningen. Morsan beteér sig som inget hänt mot mig, jävla tur det. Vet inte riktigt själv hur jag skulle kunna bryta isen. Hade jag försökt hade väl varit smidigt som vanligt typ, "Öhhh morsan, jag skolkade på sexuallundervisningen i skolan så jag ville bara se hur det fungerar." Kan oxå tänka mig att farsan bett morsan att tagga ner, drar man i sånt här kan de ärra mig för livet.


Igår innan jobb märkte farsan på mig att jag inte var spec nöjd med min helg, att sitta inne hela helgen och jobba på kvällen är inget som förbättrar min spökbränna. Farsan föreslog att vi skulle smita iväg en sväng o käka en bit. Han hade bokat bord på en rätt sjysst krog med stor uteservering. Egentligen ville jag bara få ett tillfälle till en wank men en bit mat behöver min späda kropp, samtidigt finns de läge att spana på lite kvinnokött.

Väl på plats tog de en jäääääääääävla tid innan vi fick vår mat, måste haft stallet på bakgården de de slaktade åsnorna. För köttet vi tillslut fick smakade inte annat än en åsneröv, nu vet jag iof inte hur dom smakar men jag kan tänka mig. Skitsamma, farsan bjöd och jag ville inte sabba detta med att dividera om att dyr mat som tog helt för lång tid smakade röv.


Något som dock gjorde mig tokig var att ett jävla pentagäng bimbos bakom oss rökte hela tiden, var bara där för att se hippa ut med sin jättebrillor på deras plastnäsor. Hur jävla ego är eg rökare? Bara för dom är CP i huvudet som drar ner sig cancer, behöver väl inte jag och alla andra med vett få deras elände. Finns de ingen tanke alls att, andra som sitter och äter inte tycker åsneröv med cancerrök är en trevlig kombination? Farsan har själv varit rökare så han hade märkligt nog förståelse att de var gott med en cigg efter maten, jaha, så bara för att rökare tycker de är gott med en cigg efter maten så måste alla andra oxå få skit för det. Rökare är sviniga superego, bryr sig inte de minsta om att deras gift sprider sig. Tillslut fick jag nog, berättade för detta pentagäng att jag de var sjukt bull att käka när de sitter o kedjeröker.


-Fågel, sätt dig ner o vända bort ditt ansikte då. Dessutom försökte de säga de tufft på engelska av någon jävla anledning.

Wtf, nu blev jag riktigt jävla lack, någon slibbig servitör kom fram och frågade var problemet var. Berättade som det var men denna slibbiga muskelknutte berättade att de hade all rätt att röka på deras uteservering. Hur fan kan rökare ha någon form av rätt än, att ta död på sig själva?

Tackade farsan för maten, iväg till jobbet där jag var skitlack hela kvällen. Nu jävla ska jag börja gymma, ingen ska kalla mig för "fågel" igen. Dessutom gillar tjejer muskulösa armar, problemet är att sist jag bänkade i gymnasiet tog jag ynka 60kg i bänkpress dvs jag har en lång uppförsbacke att gå till mina grova armar.

Inga kommentarer: