onsdag 1 augusti 2007

Ska fan nita den jävla subban i telefonen

Kvällsskiftet börjar rätt snart, vet eg inte varför jag ens får för mig att skriva en rad nu när jag eg borde springa efter min buss. Märkligt nog är det ofta samma chafför som kör bussen jag åker eftermiddagstid. En fruktansvärt svettigtfet gubbe som är så buskig i ansiktet att han lika väl kunde haft grön hy, finns ingen chans i världen att se någon kontur av hans ansikte. Kanske lika bra det, misstänker att hans ansikte får folk att klökas. Varför har man annars helskägg? Fruktansvärt ful, eller, ja vågar knappt skriva mera...
Igår på bussen var jag tvungen att få tag på en person, kom inte fram så jag blev kopplad till företagets växel. Denna förmodligen grådassiga kärring som var trött på livet svarade så jävla otrevligt, hennes röst var så uppgiven att de smittade av sig. Fick nästan lust att lägga mig framför bussen vid nästa hållplats. Ville prata med en fru Berit Andersson, sa detta på de trevligaste sätt jag kunde för att se om jag kunde smitta tillbaka av min trevlighet.

Fan så heller, svaret jag fick var:

-Berit Andersson, nä men du kan få tala med en Ulla Andersson sa hon snabbt.

Jag blev så jävla stum, oftast har jag svar på allt men när jag får ett så jävla dumt svar visste jag inte alls hur jag skulle kontra på studs. Nu förstår jag hur alla människor känner sig, när jag gett dom ungefär lika dumma svar till dom. Hur fan kan jag inte fått mer styrk än vad jag fått, när jag tänker på hur många sjuka svar folk fått av mig. Hade fan lätt nitat mig själv om jag någon gång tänkt efter vad jag eg säger till folk! Förmodligen gick de väldigt fort för denna hagga i växeln, men för mig kändes det som en evighet, något svar måste hon fan få iaf.

Fruktansvärt omogen som jag är harklade jag fram irriterat:

-Nä jag vill prata med Farmor Tomte, va fan tror du?!

-Klick, (Personen ni ser på bilden har inte med historien att göra som man fint sa i prg Bullen).

-Wtf skrek jag i en tom telefon. Hur vågade denna klimateriesubba dissa mig?!

Tro fan att jag var lack på jobbet igår, den vik maskinchefen kom fram lite checkt och skulle kolla "läget". Tyvärr fick han all min ilska över sig som jag bar på sen jag pratade med denna fruktansvärda människa i växeln. Människa, tar snabbt tillbaka det, en riktig jävla satkärring var denna skrumpna, ruttna, saggiga ärkehängpattefitta! Sjävlklart överreagerade jag som vanligt, min stubin är kort som den är annars, och efter ett sånt samtal finns det inte. Hur som helst är jag rätt säker på att han inte kommer få för sig att ge mig helgjobb denna helgen, vilket betyder sjörövarfest all included!!!

Nu måste jag verkligen skita innan jag springer till bussen, vågar inte ens tänka på att springa till bussen skitnödig..... Helvete jag har inte hunnit wanka idag, dvs laddat vapen på jobb hela kvällen. Får hoppas att mina 3ggr igår håller i sig. Vakna sent idag så jag har inte haft tid för sånt, skita är faktiskt viktare än wank! Dock är det klart värt det, blev sjukt mkt internetporr igårnatt, tror jag har laddat hem 6GB lebbsex.
Varför lebbsex? Varför inte ?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ring upp o terra henne!!!