måndag 9 juli 2007

Portad, Fan

Har lyckats få delar av kvällen ihopa puzzlade efter några samtal till polarna som var med mig i lör. De stället nere i city som drar mest folk nu under sommaren har jag lyckats bli portad från hela sommaren. Uppgifterna som är lämnade berättar att jag bl.a spytt i en soffa, hade blivit något jidder om betalning oxå. Uppenbarligen har jag inte betalat och de renderade i att jag inte är välkommen dit igen över sommaren, hoppas de bara var över sommaren. Annars lär jag få det svårt att hänga med mina lads om helgerna. Risken blir väl som förra sommaren, jag var med på förfesten, mellanfesten och efterfesten. På någon vänster blev jag portad från en annan krog då oxå som tackolov slog igen, var några skumma typer som hade något fuffens för sig i garderoben. Hajar inte alls varför jag blir portad, tar de sjukt personligt! Börjar misstänka att vill få bort dessa nördar som dom säkert tror vi är från krogen, där andra wannabe brats hänger. Vi byfånar sänker väl deras uppblåsta krogstatus. Vakter, kan någon säga något gott om dom ?
Måste man ha rosa skjorta och ett par slibbiga dojor för att bli accepterad av vakterna? Misstänker att tjejer kanske tänker samma, deras dresscode är väl trådsmal, kort jeanskjol, tajt linne, stort hår med skinande high heels skulle jag tro? Detta skönhetsideal knäcker nog mångas självförtroende och plånböcker. Vem fan är det eg som kommer på dessa och varför? Majoriteten är fula människor som knappast är trådsmala. Dessutom e det ju riktigt jävla dyrt om man ska försöka göra sig snygg el rättare sagt, ha kläder på sig så drar blickarna ifrån ens ansikte.
Positiv som jag är får jag se de som en ekonomisk vinst för mig att inte gå dit mer i sommar, kvällarna där blir aldrig billiga där. Vilket skitsnack, utan den krogen är min sommar slut. Var ska jag nu hitta en tjej ? Internet går fan ännu sämre, jag är lika charmig som en efterbliven kamel. Min bild jag har lagt upp är tyvärr på mitt ansikte, de gör ju saken knappast bättre!

Snart börjar kvällsskiftet oxå, ryktet säger att en tjej från grannmaskinen ska hjälpa oss ikväll. Hon ser ut som skrot men jag måste ändå kolla läget...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hhahaahahahahahaa