tisdag 10 juli 2007

Va fan vill hon ?!?

Gårdagens skift hade vi som sagt gästbesök, en PSB tjej som är sommarjobbare. För er som inte vet vad PSB är betyder det på grabbiska, PåSättningsBar. Vi är förmodligen i samma ålder, såg att hon fluktade lite med halvpilska blickar åt mitt håll. Ett tag stirrade hon nästan, började nästan tro att jag som vanligt hade tandkräm i halva ansiktet el någon kråka som dinglade från nästan. Är inte den som vet hur man flörtar men jag glodde tillbaka, särskilt på hennes pattar av förklarliga skäl.

Tänkte kombinera toabesök med rasten, då slipper jag maskinen ett extra tag. Såklart var de upptaget på toan, kände hur en fis fick slingra sig ut. Chansade på att de skulle gå vägen, just nu var de panik, jag kunde lika bra kunde fått med hela blaffan skit. När denna gubben med helskägg äntligen kom ut från toan med ett leende fattade jag att de inte skulle lukta sommaräng där inne. Hade ändå inget val, in i dimman el kasta ankare på plats.

Vill inte gå in exakt i detalj hur skönt det var att skita, kulminerade när jag fick torka mig. När jag var färdig luktade de så illa där inne att mitt stackars näshår inte längre stod rakt ut. Självklart fick jag spola 2ggr, de e mer el mindre standard. Självklart var de riviga bromsspår kvar även efter andra spolningen, vem bryr sig när man jobbar på fabrik. Vad är de värsta som kan hända?

Nöjd som jag är efter min prestation öppnar jag stolt dörren, ska in i fikarummet o kolla efter denna tjej som märkligt nog glodde som fan på mig. Såklart möter jag henne när jag öppnar dörren, hon äckelskrattar o frågar om det gick bra. Trodde ändå hon sa de med glimten i ögat men icke alls. Om hon var dum nog att gå in efter mig visste jag att hon förmodligen inte skulle överleva, gjorde hon de, kommer hon nog inte stirra efter rasten.
- Fy Fan skriker denna stackare, det ser värre ut än vad de lät.
Helvete, detta måste jag försöka skoja bort.
Hehehe du skulle sett och hört killen innan mig försökte jag, han tvättade dessutom inte händer.
-Mmm säkert säger hon, du är sjukt äcklig! Dessutom ser du ut som de luktar här inne!

Oooooooooookej, tror inte hon vill ligga med mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du rockar fett

Anonym sa...

hahaha awww synd fan..