söndag 8 juli 2007

Helgen, inkl kvinnobesök....


Får väl börja med fredagen, ännu en ensam fre kväll med mig o min dator jag lagt helt för mkt pengar på ! Urblåst som jag är bestämmer jag mig för att döda denna patetiska fre kväll med lite nätpoker, har väl ändå gått sådär tidigare.
Efter 2h spel låg jag $340 minus, Wtf ! Efter ett antal händer där jag trodde jag skulle vinna tillbaka lite av förlusten gav jag upp som den megaförlorare jag är!

Hur kan man trösta sig efter en ensam fre kväll då jag dessutom torskat endel pengar, såg ingen annan lösning än att ta en standard nattwank. Patetisk som jag är somnade jag ensam i min 90 säng med en standardklick av efterspunk i mina blommiga pyjamansbyxor. My God.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Lördag
--------------
Vaknade med ett morgonstånd, inget konstigt med det. Dock är det alltid så jävla jobbigt att gå igenom lyan till toaletten när man bor hemma. Tackolov sitter föräldrarna insjunka i varsin del av tidningen.

Kvällen började närma sig o vi ett gäng grabbar skulle träffas o öla LITE, de är såklart bara jag som fortfarande bor hemma så de är aldrig ngt alt att vara hemma hos mig. Förfest är alltid det roligaste, resten av kvällen är mest prestationsångest. Tyvärr är det aldrig tjejer på våra förfester, dock har jag all förståelse för det. Vi uppför oss som svin, vårt språk är värre än ett samtal mellan två Balkanbröder som säger "kurva" i varannan mening. Vad jag förstått betyder "kurva" inte samma på svenska som serbokratiska...

Väl ute minns jag tyvärr inte så mkt, har ett svagt minne av att jag attackerar DJ att spela Roger Bruhn musik. Resten av kvällen var nog rätt trevlig?! Kom hem hyfsat tidigt iaf och hade t.o.m lite pengar kvar vilket är vääääääääääääääldigt ovanligt!
---------------------------------------------------------------------------------------
Söndag
-----------
Vaknar pissbakis, så bakis att jag inte ens var bakiskåt för att tydligast beskriva hur illa det var. Spyan kittlade mig i halsen och de var bara en tidsfråga innan jag var tvungen att spy som en tok. Farsan skrattar som vanligt åt mig när jag går upp ynklig dagen efter, som man bäddar får man ligga säger han. Jaja hur jävla ofta har man inte hört den skiten!

Händer en mkt märklig grej under dagen när jag nästan återhämtat mig från baksmällan. En tjej ringer och vill träffa mig, en av mina polares klasskompisar. Hon precis som alla andra är way out of my leage. Spänt tvingar jag mig till en dusch, försöker göra mig så snygg jag kan, även om det är ett jobb inte ens Fab5 hade rett ut. Väl när vi träffas så börjar hon flippa ut som en ko från England. Hon attackerade mig verbalt för saker som hände kvällen innan, hur fan ska jag kunna svara på något jag inte har en aning om. Minns fan ingenting från kvällen, har tyvärr inte orkat ringa runt till polarna för att pussla ihopa kvällen heller.

Hon( Lina) kan omöjligt vara intresserad av mig, men om hon inte tycker något om mig fattar jag inte varför hon kommer hit o e riktigt bitchsur. Just nu är jag så desperat att en åsna ligger bra till men inte fan pallar jag med sånt här surande. Särskilt inte bakfull. Vad var hennes tanke? Komma hem till mig och vara skitsur för att jag skulle ändra på mig? ändra på vad ? el ville hon bara visa sin sämsta sida så jag vet att resten är bättre? Surande har jag aldrig riktigt förstått, vinner man verkligen på att sura? Är jag el ngn av mina polare sur, så tar man avstånd direkt. Vem vill festa med en suring ?

Ju mer hon gick på, ju mer kände jag att jag behövde sova, visste sen första attacken att jag inte skulle få se några bröstvårtor här. Varför ens försöka då, denna tjejen var uppenbarligen här för att läxa upp mig. Frågan är bara varför? Fast vem vet hur folk tänker ? När hon fått spy ut sitt hat mot mig var jag ganska mätt på detta jävla elände. Hur ska jag avsluta detta på ett snygg sätt så jag kanske får hångla med henne nästa gång, ev ngn av hennes kompisar?
Enda jag kom på var:
-Lina, Fuck Off!!!

Mr smooth, knappast men hur desperat man än är kan man inte ta hur mkt skit som helst

Inga kommentarer: