måndag 3 mars 2008

Allt för att se lite bröst...


I fre var jag så sjukt jävla trött, kom hem sent oxå för jag blev mer el mindre tvingad att jobba över även om de gav sjukt bra betalt hade jag hellre valt att inte göra de om jag nu hade något val dvs....

Kvällen blev tyvärr ganska kort, hann inte handla bärs och kunde inte ens komma till datorn för att fråga någon via nätet som kunde köpa till mig. Mobilen är just nu död, glömt min pin kod och tryckt fel några ggr så de frågar efter någon pukkod. Har ingen aning vad de ens är eller hur jag får tag på en sån!? Jävla mobiltermer!

Fick göra på ett gammalt klassiskt sätt, sno sprit från farsan. Jävligt dumt för de slog på så sjukt snabbt och jag hade bara saft att blanda med så de var inga Stureplansdrinkar med paraply i direkt. Ville faktistk dra hem men mina polare tvingade mig att hänga på till ett uteställe, svag som jag är gick jag dumt nog med på detta.

Kort efter ingången känner jag att jag måste spy, skulle gått ut hade de tagit lång tid att komma in och vänta i en kö ute i kylan i min tunna skjortan var ingen bra idé så jag kastade upp på toaletten. Innan, under och efter mina uppkast blev jag så sjukt yr, mina knä nästan vek sig och jag blev tvungen att sätta mig ner för att hämta kraft nog att ta mig hem. Ville inte ringa farsan igen för han var väl redan besviken på mig som det var. Ett ögonblick senare i min värld bultar de på dörren, inte en chans att jag orkar öppna. Tillslut ser jag hur låset vrids om och de står två män och gapar en massa på mig, tar mig under armarna och släpar ut mig som jag vore någon form av roadkill.

Snällt nog ringde dom en taxi till mig, trodde chaffisen var en person som skulle köra mig till någon stykare och sälja mina inälver till Östeuropa men han var hur cool som helst och berättade att jag hade haft tur att vakterna "bara" burit ut mig. Tydligen hade klubben stängt sen länge och en städare hade larmat om att en dörr var låst!

Med tanke på min erfarenhet av vakter tidigare blev jag jävligt glad att de blev som de blev!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lördag.

På de igen, knappast så att jag lär mig läxan heller.

Dock var jag laddad, alla frågade vart jag tog vägen i fre men jag ljög att jag hängde med en sjukt ful tjej och satte på henne för att avreagera mig. Givetvis är detta en fet lögn, hade inte ens klarat av en halvtjaskig wank. Hade jag sagt att de var en snygg tjej hade ingen trott mig, när de väl har hänt har jag blivit anklagad för lögnare....

Efter förfesten bar de av till en mellanfest el va fan dom kallade det, var rätt mycket söta småtjejer på plats som tyckte de var lite kul med killar som var lite äldre. Denna gången hade jag med mina bärs, lite stolt ställde jag upp alla dessa jag skulle dricka på bordet framför mig. hade hoppats på att någon söt tjej fortfarande skulle tycka att de var coolt att kunna dricka så mkt. Givetvis tyckte ingen detta!

Efter några bärs hoppar de fram en liten pingla och sätter sig bredvid mig, hon säger inget till mig men när hon lutar sig framåt ser man en tråd till troskant vilket gör mig lite pilsk. De krävs så löjligt lite! När hon väl sen lutar sig tillbaka i soffan ser jag in genom hennes uppknäppta skjorta som döljer ett par välsvarade ungtuttar som verkar stenhårda.

Jag blir helt förtrollad och märker inte ens att hela världen runt mig stannar upp, givetvis ser och märker alla att jag helt ogenerat stirrar in i denna tjejs skjorta med förhoppning att se så mycket bröst så möjligt. De kommer ett ösregn av kommenterar och spydigheter.

Försökte skylla på att jag är skelögd vilket såklart ingen trodde på, kunde inte komma på något bättre på fyllan och jag har som sagt aldrig blivit anklagad för att vara smart eller snabbtänkt.

De var bara att traska hem med svansen mellan benen....

Hela södagen låg jag och tänkte på att jag borde lämna Sverige och ta jobbet utomlands!

Tror alla vinner på detta!??!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade de inte varit billigare att köpa sex än att köpa sig full varje helg???

Anonym sa...

anonym/

Det är fan inget sport ju!

Om du nu tar jobbet i Australien så får du fan se till att fortsätta skriva för annars skickar jag en brunstig känguru efter dig för att våldta dig!

Anonym sa...

Ja kommer du fortsätta skriva om du sticker ?

Dr Cool sa...

Värsta var att hennes bröst inte ens såg så fina ut men bara tanken att jag kunde få se dom gjrode mig blind för omvärlden

Tjejen/
Kolla senaste inlägget, har tackat JA ;)