torsdag 13 mars 2008

Blondinbella - En jävla hycklare !!!

Ännu en artikel om denna "Blondinbella" och hennes jävla blogg.

Har varit inne o kickat på den i ren nyfikenhet varför den drar så mkt folk, är man inte tjej har man inget där inne och göra. Är full med dynga och riktlinjer för vad du ska köpa.

Knappast någon skräll att företag ger henne en jävla massa grejer som hon ska lura i andra tjejer är bra grejer de måste köpa. Hon får prylar för miljoner, givetvis i utbyte att hon säger bra saker om produkten. Kan knappast klandra företaget som ser en väldigt billig lösning att få tjejer att köpa sina produkter. Betydligt billigare än någon reklamsnutt i TV som ändå är så jävla dålig, nu när självaste blogg1a säger att de är bra grejer då måste de givetvis köpas in även om de e dyrt skit. Vågar desssutom inte ens tänka mig vad hon får i rena pengar av företagen.....

Hycklandet är att denna "Blondinbella" själv inte tycker de är fel att berätta för sina läsare att hon tjänar multum för att skriva de hon gör om varje produkt. Sen som ett litet försvarstal säger hon att hon ändå hade köpt dessa produkter hon nämner. Och hur i helvete skulle hon har råd med allt detta? Dessutom har hon bara ett ansikte och smeta på allt skit. Finns ingen chans i världen att hon hinner pilla med allt detta, såfall kan hon inte ha något annat liv....

Jag sträcker ut mitt mittenfinger så långt jag kan åt denna "Blondinbella" Sprider skit till desperata tjejer vars föräldrar får pynta för hennes reklam. Skulle inte förvåna mig om hon gör dubbel vinst och säljer sina grejer hon får oxå.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dessutom är hon ju inte så himla fiiin som hon utger sig för att alltid ha varit. Har känt henne hela mitt liv. Hon kommer från förorten i hyreslägenheter med bostadsbidrag, liksom resten av hennes släkt. Inget fel i det men hon sätter sig över folk och tror att hon är bättre och ddet är fel. Det finns hur mycket lögner som helst om man läser allt. Och då menar jag MASSOR. Skriver man en kommentsr om det till henne tar hon inte in den. Tror inte ens hennes s.k. "nya bästisar" vet om allt. Hon har varit hur fattig som helst. Det är jag också men jag ljuger inte om det...

Anonym sa...

så rätt, inte ett fel i texten

Anonym sa...

Jag har oxå kommenterat i hennes blogg, känns som hon filtrerar alla kommentarer som inte är myspys om henne o hennes sida!

Dr Cool sa...

Jag blir bara irriterad när hon tjänar så jävla mkt pengar som hon ändå gör på sitt bloggande samtidigt som hon inte verkar alls ärlig. En riktig orm!!!

Dr Cool sa...

Angel // Kan tänka mig att hon är för "fin" idag för att hänga med sina gamla kompisar...

De är bara att pissa på henne, har sett henne ute några ggr. En byfåne

Anonym sa...

Sammanhanget kan man ju bli riktigt irriterad på, att bara för att osäkra fjortisar dyrkar henne, så tjänar hon en massa pengar. Om hon är en oärlig person har jag inte en aning om. Men i grunden handlar det ju om: AVUNDSJUKA! ;-P
Sen om det stämmer att hon är otrevlig o oärlig och skiter i sitt "gamla" liv så blandas avundsjukan med ilska.
Hey! Jag skulle med blogga om massa fjant från H&M & Gina Tricot om jag fick en drös pengar för det, skulle inte ni oxå..?
:-)

Dr Cool sa...

Jag köper att man tjänar pengar på sin blogg men det kan omöjligt hålla i längden om man ljuger