måndag 17 mars 2008

Träffade en ängel eller var det bara en feberdröm?


Min maskingranne har känt sig dåsig under förra veckan, den snålefan har ändå valt att jobba just för att han säger att han inte har råd att vara hemma. Givetvis började jag känna av hans symptom i fre efter jobb lagom mysigt till helgen.

Dock var det fest i lör och inte en chans att jag skulle missa den, kände mig inte direkt bättre på lör fast jag inte gjorde något speciellt på fre. Har supit bort förkylningar förr så jag köpte några extra bärs för att verkligen rensa kroppen...

Kvällen blev inte lång, kände mig nästan yr när vi grabbar stapplade till festen men vi alla var skitladdade så det var ännu en gång bara att bita ihopa för att sabba stämningen i grabbgruppen.

Blev eg bara värre när jag tagit någon öl, satt ganska tyst vilket jag aldrig annars gör. Folk ser mig nog mer som en skräning jävel som alltid håller låda och är väldigt taskig mot allt och alla utan att ha glimten i ögat.

Recptet på detta blev istället en manlig grogg, detta blev för mycket för mig och tillsammans med min yrsel som förmodligen var feberyrsel och en lite väl kraftig grogg kände jag att jag var tvungen att spy. Ville ännu en gång inte spy över en balkong så jag rusade in till toaletten som givetvis var upptagen, in i köket och där var fullt med folk, sista chansen var i trappen men även där stod märkligt nog folk. Min vanliga tur men i hallen hittade snabbt en påse i hallen som jag stoppade huvudet i i sista sekund.
´
Givetvis var där ett par skitsexiga skor en supersöt tjej skulle ha på sig sen när hon skulle ut på stan. Visste inte riktigt hur jag skulle lösa detta, antingen fick jag blåneka allt eller erkänna vad jag gjort. Märkligt nog valde jag de sista alternativet. För en gångs skull ljög jag inte utan berättade precis hur dåligt jag mådde och hur ledsen jag var för jag spytt ner hennes jättesexiga skor. Nu hände det något väldigt märkligt, hon kände empati för mig och hade all förståelse för jag spytt ner hennes skor. Jag var ännu mer yr just nu, när jag tänker tillbaka på det måste hon varit en ängel...
´
Mitt uppe i allt detta förklarade jag att hon var lite snygg och sexig som hennes skor vilket fick henne att rodna, hon trodde att jag feberyrade och även om jag gjrode det övertalade jag henne att jag verkligen tyckte så. Det hela slutade med att hon ringde taxi åt mig och gav sitt mobilnummer och tyckte jag skulle ringa så jag får se henne i hennes skor när jag mår bättre.....hon lovade o log att de var henne nummer när jag frågade om hon skojade med mig
`
Jag kommer definitivt att ringa henne!!! Jävligt dålig tajmning nu när jag ska flytta men vem fan är förvånad att något sånt händer just nu när jag ska flytta.....FAN
`
Är hemma från jobb, mår katastrof. Tråkiga är att man inte får ha morsan hemma hos sig nu när man e sjuk som man fick när man var liten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pumps är sexigt!

Dr Cool sa...

Snacka om! Du skulle sett henne, särskilt med henne tillhörande ben....