onsdag 12 mars 2008

Invandrare i mitt eget land?


Åkte precis till jobb. Bara det är tröttsamt nog men icke

Enda jag hörde var en väldigt massa människor pratar arabiska och spela någon jävla musik från samma del av världen med sina mobiler. Varför ska många invandrare skrika när de pratar till varandra? Hör alla dåligt eller tror dom att vi andra är intresserade av att höra deras harklande? Dessutom luktar dom illa! Något knepigt sätt irriterar näsan hela dan!

Kände mig som en invandrare i mitt eget land, fan vad trött jag blir

5 kommentarer:

Anonym sa...

UT med dom !

Dr Cool sa...

Hårda ord...samhället fungerar inte utan invandrare

Anonym sa...

Hehehehe luktar illa...den var bra!

Anonym sa...

vart jobbar du någonstans? i en pizzeria? haha

Dr Cool sa...

Nä det står i min bloggbeskrivning vad jag jobbar med men om du inte pallar kolla så är det i fabrik. Kommer snart jobba för samma företag fast i Australien.

vadå haha skulle de vara roligt om jag jobbade i en pizzeria? vad jobbar du själv med?