måndag 31 mars 2008

Kysser fina flickor på första dejten ?


Vet inte riktigt vad jag ska säga om helgen och vår träff, vet inte om jag ska bli superglad eller orolig...


När vi väl träffades ville hon direkt visa upp sina skor, dessa var ju inköpte för att imponera på mig vilket dom verkligen gjorde. hela hon iof, kort kjol, tajt linne och blont hår. Kan inte bli mkt bättre om jag ens fantiserat... Vilken kille gillar inte sån utstyrsel ???

Hon bor själv, efter en snabb fika ville hon visa sin utsikt från sin balkong som var magiskt

Väl på plats satte hon sig på sängen och berättade att hon hade lika porriga underkläder som skor, blev nästan lite ställd att hon var så framåt. Eller blev jag skraj att hon gick så tydligt framåt även om vi snackat lite små snusk via msn.

Visste inte riktigt vad jag skulle svara på det men någon annan svarade med min röst:

-Jag har inga underkläder alls....

Värsta är att detta kom från min mun men det var knappast något min hjärna ville ha sagt, jaja nu var bollen rullad och hon fångade upp den direkt. Vad som sen händer kan inte en gentelman berätta men om jag trodde jag var kär innan så vet jag att jag är de nu!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahhahahaha!
sinnesjukt ju!
Men hon är nog knappast något giftasmaterial...men det var du knappast ute efter heller väl?

Dr Cool sa...

hade du träffat o sett hennes kropp hade du gjorts allt för allt för att få henne...

Anonym sa...

hahah, kanske sant!
vad vet jag..

Du lyckas ju dock med de mest osannolika bravaderna.

Dr Cool sa...

De var verkligen en bravad, tyvärr slutade det illa men de var kul så länge de varade