torsdag 20 mars 2008

En ängel kontaktade mig....

Ligger fortfarande hemma och mår katastrof!

Igår burrade min mobil till, det var från den underbart söta tjejen i högklackat. Låt oss kalla henne ängeln som hon verkligen var på festen.

Ängel: Varför har du inte ringt mig? Jag är lite sur för detta ;)
Jag: Jag har inte velat vara för på, men jag har tänkt jättemycket på dig;)
Ängel: Så söt du är, jag har tänkt på dig oxå. Läget?
Jag: Har du, nu blev jag extra febervarm ;) Du var det sötaste jag sett på evigheter!
Ängel: Sötaste, du var jättefull och spydde på min nya festskor;) Har dock köpt nya, ännu mer porriga. Du kommer gilla dom, tänkte på dig när jag köpte dom....
Jag: WOW jag vill se dom! Spännande!
Ängel: Kom hit då! Jag vill träffa dig ;) Vill du träffa mig?
Jag: Hade jag inte haft feber har jag suttit i en taxi till dig, jag vill definitivt träffa dig!
Ängel: Jag är upptagen i Påsk med familjesaker, efter det hoppas jag du är frisk så jag kan träffa dig. Ska nanna nu. puss och kram ;)
Jag: WOW, puss och kram redan, detta verkar lovande ;) Jag ska definitivt avsätta tid för dig! puss och kram själv ;)
Ängel: Jag kräver tid! Mycket tid! ;) NattiNatti
Jag: NattiNatti, men vi hörs väl under påsken på något sätt?
Ängel: Självklart!
Jag: BRA!!!

Jag tror jag är kär...

Varför blir man så jävla töntig när man skriver sms? jag bryr mig inte, denna tjejen kan jag vara hur töntig som helst mot. Så jävla typiskt att detta händer när jag snart ska flytta....

FAN!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Inte för att vara sån Mr cool men ingen brud är värd att man lägger ner en flytt för.
Är hon värd det så hälsar hon på dig!
Om inte annat får du ju bjuda ner henne!

Anonym sa...

Brudarna nere i Australien tycker säkert de e skitfett med en svensk snubbe, kära INTE ner dig!!

Anonym sa...

"Jag kräver tid, mycket tid"
Vad är det för jäkla sak och säga...?
Är det bra eller...?
Hmm... fuck alltså, det är obegripligt allting, verkligen. Jag har oxå jävligt snygga skor, men jag behöver inte mer tid än vad jag ger, eller....?
Shit, vi lever nog på 1800-talet trots allt, det är nog det jag missat...
Nåja, glad påsk eller nåt, och lycka till om det nu är nåt bra det där... he he... ;-)
Men dissa för allt i världen inte Australien!!!!

Dr Cool sa...

Jaså, vad har du för skor som e så snygga?

alla tjejer kräver väl tid ?

Dr Cool sa...

Tror inte hon kommer hälsa på mig...Inte som det ser ut idag iaf.

Brudarna i Australien är säkert lika ytliga som tjejerna i Sverige

Anonym sa...

Jag köper ju inga fula skor heller, så det är klart att jag bara har snygga skor! ;-P
Vad jag menar med tid är att tid ska ju både ges o tas. En partner(flickvän) är väl inte något som behöver "tas om hand"..??! Dvs, man ska ta hand om varandra, inte den ena den andra...
Men som sagt, vad f-n vet jag, dillar väl som vanligt...

Anonym sa...

Jag tycker de är tjejen som ska ta hand om killen!

Mycket avsugningar o sånt!

Dr Cool sa...

Men snygga skor för dig är kanske inte snygga/porriga skor för oss grabbar !?