tisdag 25 mars 2008

Mobiltystnaden är den värsta tystnaden av alla !!!!

Påsken är min nya hathelg, så jävla många måsten som ska göras

Mycket hat kommer oxå från min mobiltystnad.

Berättade för denna ängel att jag ska jobba i Australien, papper är redan påskrivna så jag kan inte dra mig ur heller.



Sen dess har det varit mobiltystnad. Innan dess kom det lite söta sms om att hon ville träffa mig, visa mig hennes skor och nya kjol med en söt minimal tillhörande topp...gissa om jag blev hård i brallan när jag fick det messet.

Hur ska jag göra? Är det ens lönt?

Själv tycker jag det men de e tufft att åka iväg som ett känslomässigt vrak till ett annat land. Knappast så att jag ska jobba i Finland så jag kan ta en färja hem till henne.

1månad kvar i Sverige....

2 kommentarer:

Anonym sa...

va i helvete!!
Varför sa du till henne redan att du ska dra till Australien?

Du skulle ju inte sagt det förrän senare ju!!

Dr Cool sa...

Tänkte mycket på det, naiv som jag är hoppas jag att ha kontakt med henne under mitt år där nere och att vi kanske kan träffas igen när jag kommer hem!?

Hade jag sagt tack o hej dagen innan jag sticker hade hon med all rätt hatat mig för alltid istället.

Vi snackar ändå en superbomb till tjej, urläcker!