onsdag 5 mars 2008

Låt dom jävla rökarana och fettona betala sin egen sjukvård !!!!


Blev så jävla lack imorse, stod och väntade på bussen till jobb så är det en rysk slyna som står och röker som en skorsten precis där vi står fast de finns en tydlig skylt som visar att det INTE är tillåtet att röka där.

Givetvis skiter hon som alla andra rökare totalt i detta, alla försöker vifta bort hennes rök till ingen nytta. Tillslut brister det för en stackars mamma som står där med sin barnvagn och frågar om de är okej att hon röker på annan plats för hon är rädd om sitt barns liv.

Hon viftar totalt bort henne och säger något mysigt på sitt språk, inte minsta respekt eller förståelsen alls för att henens gift hon är dum nog att stoppa i sig även påverkar oss vettiga

En annan reagerade eftersom hon var så jävla spydig och berättade för henne vad rökningen kostar samhället och de är mestadels vi icke rökare som får betala för deras elände. Vet inte var han fick sin fakta från men jag slog upp det och hittade en trevlig artikel om just rökare och vad de kostar vårt samhälle som alla borde läsa!


Titta gärna på länken så får ni se hur jävligt det är!

Låt rökare och alla fetto betala sin jävla sjukvård själva, mina skattepengar ska fan inte gå till andras dumheter, så jävla trött på detta land och hur det styrts sen tidigare!
---------------------------------------------------------------------------------------
Valet var enkelt, jag kommer lämna landet och ta jobbet i Australien!
---------------------------------------------------------------------------------------
Redan den siste maj ska jag vara från fabriken här, känns bra nu när jag väl gjort mitt val så jag hoppas slippa denna ångesttyngd som legat över mig som ett mörkt molm av elände.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaga dom jävlarna tills alla slutar!

Anonym sa...

Woohoo! Way to go!!!
Heja Australien. :-D
(Faaast... nu blev jag lite avis me, vill oxå tbx till Oz.. :-/ )
Kan du inte säga vart du ska, iaf vilken delstat..? :-)

Anonym sa...

Hört att de finns sjukt mkt strippklubbar i Australien...

Anonym sa...

Ska du fortsätta skriva? svara på frågan för faaaeeen!

akta dig för spindlarna!

Dr Cool sa...

Min förhoppning är att jag ska fortsätta skriva men jag vet inte alls hur det kommer se ut för mig där borta? Kan nog inte smita iväg på jobbtid o skriva ngt inlägg då o då misstänker jag...

Fredag! NIce