onsdag 26 mars 2008

Är jag sjukt naiv som tror på detta ???

Fick äntligen ett sms från ängeln

Ville veta om email och om jag hade msn vilket jag hade men jobbar kväll så det blev bara en kortis igår på msn. Hon är besviken, inte så mycket på mig för jag hade gjort mitt val innan jag träffade henne men på att vi inte träffats tidigare

Jävligt svårt för mig att påverka dåtiden!

Under den korta tiden vi pratade innan hon skulle lägga sig fick jag fram så tydligt jag kunde att jag mer än gärna vill träffa henne min sista månad. Även ha kontakt under min tid där nere och förhoppningsvis återuppta något när jag kommer hem....låter sjukt naivt men ändå

Hon var inte lika stor i orden men tycker iaf att jag är rolig och humor är det viktigaste för henne var hon tydlig med. Dessutom hade hon tänkt på mig när hon köpte sina nya skor....

Vi ska ses i helgen. Är redan nervös!

5 kommentarer:

Anonym sa...

fan alltså!
Bra jobbat Dr cool!

tydligen så vinner ärlighet i längden =)

Anonym sa...

Eller så brister ditt hjärta efter en månad med denna tjej...

Anonym sa...

Är det inte väl stora ord över ngn du träffat typ 1 gång..?
Nåja, I won't rain on your parade, men, men...

Anonym sa...

hahahaha Rain on your parade....den var bra!

Dr Cool sa...

Ärlig har jag varit, tror de ändå funkat faktiskt!

många har inte ens träffats en gång o blir ändå kära över nätet. ser inget konstigt med det längre....