torsdag 27 september 2007

Nästan 2 fingrar mindre.




Jobbet i helgen var fruktansvärt, har aldrig varit så trött trots jag inte var så full i fre. Var bara ute och slirade lite på en pub. Vet inte varför men av någon anledning fick en snubbe vi träffade en flipp. Han menade att snubbar i Black Army vet hur man super. för att visa hur tuff han var skulle han såklart göra de strax innan stängningsdag. De var då man sållade agnarna från vetet, eg urlöjligt men inte fan ska ett sånt miffo sätta mig på plats, dessutom skulle jag aldrig få för mig att tacka nej till gratis sprit! Dessutom hade han rätt, han visste hur man söp! Är knappast A class när det kommer till dricka, har supit ner rätt många under bordet men denna snubben hade varit med om endel. Ett miffo visade han sig inte alls vara utan sjukt ball. Alla hans historier var förmodligen sanna oxå, blir nästan sugen på att gå o se ett derby. Fast då måste man nog ta droger så man inte har några spärrar när det väl gäller.....


Missade sista bussen hem. Ingen av oss hade stålar hem, fick bli en av många springnotor från cabben. Med tanke på detta hänt taxibolaget ENDEL ggr är det mer förberedda på det nu. Vi blev stannade ute i ingemansland, va fan gör vi nu? Drog valsen om att vi hade pengar hemma som han skulle få om han väntade i bilen. Vi tar ut pengar på vägen hem, ja, alla dessa vanliga lama försök till att lura denna man med stort skägg. En man med stor skägg är man ändå lite rädd för, fördomarna finns ju ändå där....


När det väl kom till kritan hostade en upp pengar, svinet var bara snål och tog nästan hellre stryk än att betala denna tok som stor där med sitt stora skägg o hotade oss med både de ena och andra vilket iaf fick mig att halvt skita på mig! Något i hans blick gjorde mig knäsvag, han hade lätt spräng mitt hus i bitar utan att blinka. Den blicken han hade var ren ilska!


Dagen efter på jobb var jag fruktansvärt trött, så trött att jag inte alls var uppmärksam på vad jag gjorde. Jobbade dessutom på en annan maskin som jag inte känner till så väl som min egen, var ruggigt nära att förlora två fingrar. Dessutom två fingrar på min wankhand, som vänsterhänt går det inte att wanka med högra. De hade kanske gått med tiden men hade känts lika onormalt som att vänja sig med att gå baklänges resten av livet. Hur ballt är det?


Nu hade jag iaf samlat ihopa cash till intensivkursen, är sjukt laddad!

Inga kommentarer: